חיפוש

איך לייצר נכס מניב בקלות

יצירת נכס מניב בקלות היא דבר שכל אחד חולם עליו, אחרי הכל כולנו רוצים להניב תשואה גבוה בנדל"ן בקלות ומהירות, בכדי שזה יקרה אנחנו צריכים להבין כמה דברים בסיסים שיעזרו לנו לבחור נכון את הנכס שלנו, בחירת הנכס הנכון היא הדבר החשוב ביותר שיעזור לנו למצוא נכס מניב בקלות.

 

השקעה נכונה

השקעה נכונה היא הבסיס ליצירת הנכס המניב, אבלי בכדי לבחון האם השקעה נכונה היא צריכה להיות לפני הכל מתאימה למשקיע, לא כל השקעה מתאימה לכל אחד, אפשר להגיד כי אם אתם בעלי ממון רב, השקעה בנכס שיניב לכם תשואה של כמה אלפי שקלים לא תהייה שווה עבורכם את המאמץ שתשקיעו רק במציאת הנכס וכל הסידורים המקבילים שיש לעשות, לכן בעלי ממון רב צריכים למצוא נכס בעל ערך גבוה שגם אם באחוזים הרווח יהיה נמוך, עדיין במספרים הרווח יהיה גדול מאוד, לדוגמה : אם מדובר על נכס בשווי של 100 אלף שקלים חדשים שיכניס תשואה של 1% שזה רק אלף שקלים חדשים בחודש, לא כל כך יהיה נכון להשקיע את הסכום הזה בנכס למרות שהרווח הוא יחסית מכובד, אבל בנכס ששווה מיליון שקלים חדשים עם חצי אחוז תשואה הרווח יהיה הרבה יותר גדול, מכאן חשוב מאוד לעשות השקעה נכונה.

קנית נכס

 

איסוף מידע רב וקבלת החלטה נכונה

חשוב מאוד לאסוף כמה שיותר מידע על האזור, על הנכס ועל הצרכים לשמם ישמש העסק, אם לדוגמה מדובר על נכס שישמש בתור חנות שתבצע משלוחי פרחים ברמת גן אנו צריכים למצוא מקום מתאים לאוכלוסייה, מספר התושבים וכמובן שהמיקום צריך להיות מרכזי ובעל דרכי גישה מהירות לכמה שיותר מקומות בעיר, לא כדאי להציב חנות בקצה השני של העיר אם אנו רוצים לספק את השירות לתושבי חלק אחר של העיר, זה יכול נכון ולקרות בעיקר בערים גדולות כמו רמת גן ותל אביב, בנוסף אנו צריכים לראות את פוטנציאל הצמיחה של הנכס ועד כמה יהיה ניתן להתרחב בהמשך.

 

חשיבה מחוץ לקופסא

כמו בכל דבר גם ברכישת נכס מניב אנו צריכים לחשוב כמה שיותר מחוץ לקופסא, חשיבה מחוץ לקופסא כוללת בתוכה גם ראיה לטווח הרחוק, נכס מניב הוא לא השקעה לזמן קצר, לכן אנו צריכים לחשב את אחוזי התשואה שלנו לטווח הרחוק.

אם כולם רואים את העלייה במחירי הנדל"ן בישראל בתור בעיה קשה, אנו בתור משקיעים צריכים לראות את היתרון הגדול שיש בזה, הרבה מאוד זוגות צעירים חולמים על רכישת דירה, ובמקום להבין את היתרון העצום שיש ברכישת נכס מניב, הם בוחרים לחסוך את הכסף שלהם בפיקדונות שלא מניבים תשואה כלל רק בכדי לגייס הון בסיסי שיאפשר לקחת משכנתא, שזאת טעות גדולה מאוד. אם במקום להשקיע בפיקדונות עם תשואה אפסית הם היו בוחרים להשקיע בנכס מניב, ראשית היה להם נכס בסיסי משלהם ואחרי תקופה אחוזי העלייה והתשואה היו מאפשרים להגיע ולממש את הרצונות שלהם לרכישת דירה הרבה יותר מהר.

פרטים נוספים תמצאו באתר: http://www.romevents.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
נתונים עסקים
כללי
איך חברת מיתוג תורמת להצלחת העסק?

אז כיצד חברת מיתוג תתרום להצלחת והגברת הפעילות העסקית? אנחנו מזמינים אתכם להסתייע בכל העזרה שצריך בכדי לגבור את התחרותיות שם בחוץ, המתחרים לתחומכם העסקי לא בוחלים באמצעים! הכול על

עסקים
4 שלבים להוצאת רישיון עסק

אם אתם שוקלים לפתוח עסק בכל מקום בארץ או באופן פרטני בראשון לציון, חשוב קודם כל להבין את תהליך קבלת רישיון העסק. על מנת לפעול כחוק, עסקים בכל מקום בארץ

מטבעות
הלוואות
מתי כדאי לקחת הלוואה חברתית

כיום השוק מלא באופציות וחברות דרכן ניתן לקבל הלוואה כספית כמעט בעבור כל מטרה שתרצו. אחת מהן היא הלוואה חברתית. מהי הלוואה מסוג זה ואיך ניתן לקבל אותה? על כך