חיפוש

האם ביטוח דירה מכסה עבודת שיפוץ?

אנשים רבים מחליטים באמצע החיים להתחיל לשפץ את הדירה שלהם, לעיתים מדובר בשיפוץ קל ובחלק מהמקרים מדובר בשיפוץ גדול ומשמעותי. עבודת השיפוץ כוללת משימות רבות בין היתר החלפת המטבח, החלפת חדר האמבטיה, החלפת הריצוף ואפילו החלפת כלים סניטריים. אך האם אתם צריכים ליידע את חברת הביטוח בטרם התחלת השיפוץ? ככל הנראה לשאלה הזאת עדיין אין לכם תשובה, וזוהי הסיבה שאנו החלטנו להרים את הכפפה על מנת לספק לכם מענה ברור לשאלה הזאת.

בית מבוטח

חברת הביטוח חייבת לדעת על השיפוץ

לא מן הנמנע כי הדירה שלכם מבוטחת באחת מחברות הביטוח המובילות בישראל, הרי זהו צעד התחלתי שכל אחד עושה מיד עם רכישת הדירה. לכן חשוב מאוד ליידע את חברת הביטוח על השיפוץ, אותה חברת הביטוח שאתם מקבלים דרכה ביטוח דירה. אתם חייבים ליידע את חברת הביטוח על משך זמן השיפוץ, וכמובן אילו שינויים אתם הולכים לעשות בדירה במהלך השיפוץ עצמו. אתם בטח שואלים את עצמכם למה ליידע את חברת הביטוח? ראשית כל חברת הביטוח צריכה לדעת על השיפוצים על מנת להיות ערנית לאזעקות או שינויים שצפויים להתרחש בדירה שלכם בעת מהלך השיפוץ. כך לא תצטרכו להיות מוטרדים יתר על המידה, ותוכלו להמשיך בשגרת יומכם כאשר חברת הביטוח ממשיכה לבטח את הדירה שלכם.

האם צריך לעשות ביטוח נוסף בזמן השיפוץ?

בהחלט כן! חברות ביטוח רבות יציעו לכם להוסיף לביטוח הדירה הקיים שלכם גם ביטוח עבודות קבלניות. ביטוח עבודות קבלניות יוקצב בזמן, ובעצם יבטח את הדירה שלכם רק במהלך השיפוץ עצמו ולא לאחריו. באמצעות אתר שיפוצים פלוס הרשמי תוכלו למצוא את איש המקצוע שילווה אתכם לאורך תהליך השיפוץ, ומיד לאחר מכן תוכלו להתחיל את הביטוח דרך חברת הביטוח שמבטחת אתכם. באמצעות ביטוח עבודות קבלניות תוכלו להיות עם ראש שקט, מכיוון שהביטוח מכסה תאונות צד ג' קרי אחד מהעובדים שנמצאים בדירה שלכם. כמובן שהביטוח גם מספק לכם הגנה הקשורה לכלי העבודה ולחומרים הנמצאים בתוך הדירה שלכם בזמן השיפוץ. אומנם שיפוץ זה תמיד עשוי להיות מטרד לא קטן, אך באמצעות ביטוח עבודות קבלניות תוכלו להיות עם ראש שקט ובידיעה מלאה כי עשיתם את מירב המאמצים על מנת למזער נזקים ולשמור על כל אנשי המקצוע הנמצאים בתוך הדירה שלכם בזמן השיפוץ.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
ייעוץ הלוואות
הלוואות
באילו מקרים ניתן לקבל הלוואה כמסורב

מסורב הוא מי קיבל סירוב להלוואה. מתי מסורבים גם הם יכולים לקבל הלוואה? האם כאשר גוף מימון מסרב לאשר הלוואה, הסירוב תקף לעולם? איך מסורבים יכולים גם הם לקבל הלוואה? 

מיסים אמריקאיים ראשית
מיסים
השילוב בין המיסים הישראלים לאמריקאים

החל מאמצע שנת 2016 (פחות או יותר) החלו רשויות המס בישראל לדווח לרשויות האמריקאיות על אזרחים אמריקאים הנמצאים בשטחן, על רווחים והכנסות שלהם. בנוסף, גם אזרחים ישראלים המנהלים עסקים בארה"ב,

בית מלגו
ביטוחים
מי אחראי לרכישת ביטוח בניין משותף

מזל טוב! רכשתם דירה בבניין חלומותיכם! אך כעת, יש דבר מה חשוב ביותר שעליכם לדעת. כל בניין משותף יש לקחת עבורו פוליסת ביטוח ייחודית. בניגוד לביטוחים האישיים שמבטחים את הרכוש