חיפוש

יש לכם בית משותף? חשוב להקדים תרופה למכה ולרכוש ביטוח

בעידן בו רבים מתגוררים בבניינים רבי קומות, ישנה חשיבות רבה לרכישה של ביטוח מקיף בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי בעת צרה, יהיה מי שיעמוד לצדכם.

בניין משותף – שינוי משמעותי בעשור האחרון

בעשור האחרון אנו עדים לשינוי משמעותי בענף הבנייה בישראל, זאת לאור העובדה כי כיום רוב הבנייה מתמקדת בבנייה של בניני מגורים רבי קומות, כאשר הסטנדרט המקובל הוא בניין עם לפחות 14 קומות ומאות דיירים. לכן, ועד הבית כפי שהכרנו כבר איננו רלוונטי וזה משום שהתנהלות בבית משותף והתחזוקה השוטפת מחייבת התעסקות באין ספור פרמטרים. יחד עם זאת, אנו עדים לכך שחברות שונות נכנסות לתחום ומציעות אופציה של רכישה של ביטוח בניין משותף אשר היא למעשה פוליסה ייחודית אשר מתקשרת לחבות חברי הועד, מעבידים, ביטוח הבניין עצמו, כמו גם תמיכה וליווי לכל אורך הדרך בהתאמה אישית.

בית משותף

חשיבות עליונה ללקיחה של חברה מקצועית לתחום הביטוח

כאמור, לאור העובדה כי רבים מאתנו כיום מתגוררים בבניינים משותפים ישנה חשיבות עליונה ללקיחה של חברה מקצועית אשר תנהל את הביטוח של הבניין וזאת לאור העובדה כי תקלות כמו גם שריפות, פיצוץ של צינור הגז או הביוב יכול להוות בעיה משמעותית באיכות החיים, כמו גם מבחינת העלות הכספית. התשלום לוועד אותו הכרנו כבר איננו מתאים, וזאת משום שמדובר בעלויות עצומות, בייחוד כאשר מדובר בבניינים משותפים בהם מתגוררים מאות דיירים. לכן, חשוב לזכור כי רכישה של ביטוח לבית משותף היא הכרחית, כאשר על מנת לבצע זאת באופן איכותי ומדויק, ישנה חשיבות ללקיחה של חברה מקצועית לתחום הביטוח אשר תספק לכם שירות צמוד בהתאמה אישית כמו גם תדע להתאים את פוליסת הביטוח המתאימה ביותר לכלל הדיירים, בהתאם לתקציב ולהחלטות אשר התקבלו באופן משותף, כך שהחיים בבניין יתנהלו על מי מנוחות ובידיעה ברורה כי בעת צרה, יש מי שיעמוד לשרותיכם. חשוב לזכור כי לצערנו, אנו עדים למקרים רבים בהם התרחשו שריפות, בעיות בגז כמו גם תקלות אחרות אשר גרמו לשיבוש משמעותי באיכות החיים, ועל מנת להימנע מכך לקיחה של חברה מקצועית לתחום אשר תדע לספק הצעות מחיר מותאמות בעבור ביטוח בית משותף כמו גם ועד בית, תהיה ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם, כמו גם לשכנים שלכם.

ביטוח בית משותף – החברה המובילה בתחום

חברת ביטוח בית משותף נחשבת כיום לחברה המובילה בענף, זאת לאור העובדה כי החברה מרכזת ומתאמת בעבורכם את הצעות המחיר הטובות ביותר בעבור ביטוח, החל מביטוח נזקים ועד להצפות. צוות העובדים של החברה, אשר מורכב מטובי המומחים בענף הביטוח יבטיח כי תוכלו  לקבל את רשת הביטחון הטובה ביותר, בהתאמה אישית. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://www.home-insurance.co.il.  

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
כללי
מה הם החזרי מס ומי יכול לדרוש אותם?

מכירים את אותם אנשים שכל הזמן מתלוננים על גובה המיסים? שטוענים שהם עובדים קשה בכל יום בחייהם ובסופו של דבר אחוז גדול מהמשכורת שלהם הולכת לטובת תשלומי המיסים? סביר להניח