חיפוש

בעלי עסק? כך תמנפו אותו

.בעלי עסק קטן? רוצים לגדול ולא יודעים איך לעשות זאת? הפיתרון יכול להיות ממש בהישג ידכם, אנו מציעים מספר רעיונות שיוכלו לעזור לכם לצמוח ולגדול, אם אתם בעלי עסק? כך תמנפו אותו

סניפים

פתיחת סניף נוסף לעסק מצליח נשמעת כמו צעד טבעי לבעלי עסקים רבים שרוצים לגדול, כדי לפתוח סניף נוסף יש לאתר פיסת נדל"ן שתתאים, חשוב לבדוק שלא תתבצע קניבליזציה עם הסניף הישן, כלומר שהרוב המוחלט של הלקוחות בסניף החדש יהיו לקוחות חדשים ולא לקוחות שעזבו את הסניף הקודם.

פתיחת סניף דורשת השקעה לא מבוטלת הכוללת את השכירות על המקום החדש, רכישת ציוד, גיוס עובדים חדשים, הוצאות שיווק ומיתוג ועוד.

זיכיונות

אחת מהדרכים האהובות על עסקים בארץ ובעולם לגדול היא לתת זכיונות, אנו עדים לתופעה הזאת בעיקר סביב עסקי מזון כאשר המסעדה או הדוכן הראשון מצליחים להתבסס ולצבור מוניטין, בעלי העסק מציעים לציבור לקבל לידם זיכיון לפתיחת סניף נוסף של אותו עסק.

ישנן שיטות רבות להצעת זכיונות. בחלק מהמקרים הזכיין משלם סכום ראשוני בלבד עבור רכישת הזיכיון, בחלק מהמקרים עובר סכום חודשי. במקביל כמעט בכל חוזי הזכיינות הזכיין מתחייב לרכוש חומרים מהבעלים של הרשת.

מדובר בדרך פשוטה וקלה יחסית לגדול מכיוון שלרוב מי שרוכש את הזיכיון צריך להשקיע את ההון בפתיחת הסניף מה שמוריד את הסכום שהרשת צריכה לגייס כדי לגדול.

מדד נתונים

מעבר לדיגיטל

כיום כמעט כל רשת גדולה מחזיקה באתר אינטרנט בו הלקוחות יכולים לרכוש את המוצרים שהם רוצים לבית, אתר אינטרנט מאפשר לכם להגיע ללקוחות בכל העולם ולהגדיל בצורה ניכרת את היקף המכירות שלכם.

כדי להתכונן למעבר למכירת מוצרים באינטרנט תצטרכו לבצע הכנות רבות הכוללות את הצעדים הבאים:

הקמה של אתר אינטרנט לעסק או שדרוגו – מדובר בצעד הבסיסי ביותר, על מנת שהלקוחות יוכלו להגיע אליכם תצטרכו להשקיע בפתיחת אתר אינטרנט שבו תוצע מרכולתכם, אתר אינטרנט כזה דורש השקעה לא מבוטלת, במיוחד אם אתם רוצים אתר מפותח ודינאמי.

קידום אתר האינטרנט של העסק – כדי שלקוחות חדשים יוכלו למצוא את בית העסק שלכם תצטרכו לשכור את שירותיה של חברה לקידום אתרים, חברה מסוג זה תדאג שלאתר שלכם תהיה נוכחות ברשתות, היא תקדם את האתר שלכם בגוגל כך שיופיע בדף הראשון בגוגל, תבנה נוכחות ברשתות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם ועוד ותמשוך אל האתר לקוחות רבים.

הקמת תשתית אריזה ושילוח – כדי שתוכלו לשרת את קהל הלקוחות שיבצע את רכישתיו באמצעות האינטרנט תצטרכו להקים תשתית אריזה ושילוח, חלק גדול מבתי העסק שוכרים את שירותיה של חברת שליחויות כדי שתבצע עבורם את השליחות. בנוסף קיימים בתי עסק, שמבצעים את השליחויות בעצמן, אם תבחרו באפיק זה תצטרכו לגייס שליחים שיעבדו עבורכם.

מימון

כל הצעדים לעיל דורשים השקעה, חלקם השקעה לא מבוטלת אצל אובליגו פתרונות מימון תוכלו לקבל את המשאבים הדרושים לכם להצלחה.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם