חיפוש

האם משכנתא מוכרת במס

אנשים שלוקחים משכנתא בדרך כלל מתחייבים ללא מעט שנים של תשלומים.

בסופו של דבר זה לא משנה אם מדובר על החזר חודשי של שלושת אלפים ₪ או על כל סכום אחר, שכן הסכום הזה בכל זאת משמעותי ביותר ולכן נשאלת השאלה: האם המשכנתא מוכרת במס?

 

מי כן יוכל לקבל החזרים?

חשוב להבין שלמרות שמדובר על הוצאה כלכלית מאוד גדולה מידי חודש, ולמרות שזו הוצאה שתלווה אותנו לאורך שנים, תשלומי המשכנתא עצמם לא באמת מזכים אותנו בנקודות מס. במילים אחרות, הם לא יפחיתו את תשלומי מס ההכנסה שאנחנו משלמים. יחד עם זאת, ישנן מספר דרכים שכן יכולות לעזור לנו לחסוך בתשלומי מס שונים, ועל מנת שנוכל לעשות זאת, עלינו להכיר את החוקים ולראות מה אפשרי. למשל, אחת מהדוגמאות הקלאסיות של אנשים שכן יוכלו לחסוך בתשלומי המיסים בגלל תשלום המשכנתא, אלה הם עצמאים שעובדים מהבית.

 

איזה הקלות יקבלו עצמאים שעובדים מהבית?

בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט אנשים החליטו להפוך חדר מסוים בבית למשרד, ולכן ברור מדוע הם כן יוכלו לקבל הקלות מסוימות. אומנם זה נכון שהמשכנתא באופן ישיר לא תהיה מוכרת במס, אך עצמאים כאלה בהחלט יוכלו לקבל הנחות משמעותיות ביותר בארנונה ועוד.

 

למה כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום?

בין אם מה שמטריד אתכם זו השאלה האם המשכנתא שאתם עומדים לקחת יכולה להיות מוכרת, לפחות בחלק, לצורכי מס ובין אם יש לכם שאלות אחרות לגבי התהליך הזה, רצוי שתפנו אל המומחים. העניין הוא שלמרות שהאינטרנט מלא באינספור מאמרי מידע בנושא המשכנתאות, בפועל אנחנו רואים שרק בחלק מהמכרים המידע הזה מספיק אמין. לכן, אם יש לכם אפשרות לקבוע פגישה עם אנשי מקצוע מומחים שיוכלו לסייע לכם, אל תחשבו פעמיים. המומחים בתחום המשכנתאות תמיד יידעו לשאול אתכם את השאלות הנכונות והאם תמיד יידעו להמליץ לכם על מסלול שיתאים בצורה טובה יותר למקרה הספציפי שלכם. מדובר על חיסכון מאוד משמעותי בכסף לאורך השנים שבהן תחזרו את הלוואת המשכנתא ולכן זו השקעה משתלמת ביותר.

 

החשיבות של בחירת יועץ משכנתאות מומחה

הרבה אנשים נותנים היום ייעוץ בתחום המשכנתאות ובתחום המיסים, אך לא כולם מגיעים עם הידע הנדרש. לכן, אם מבחינתכם חלק מהעניין הוא להבטיח שתקבלו את ההחלטה הנכונה ושבאמת תוכלו לחסוך לאורך השנים בריביות שאתם משלמים, כדאי יהיה לבדוק במי אתם בוחרים. יועץ משכנתאות טוב הוא אדם שיש לו ניסיון עשיר אך הוא גם אדם שטורח להכיר את כל השינויים בתחום הזה. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק הכול מראש ולראות, למשל, האם אותו איש מקצוע מגיע עם המלצות רבה. משכנתא טיל זה אחד מהמקומות שהם תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות ומקצועיות, כי כאן תוכלו לקבל ייעוץ מוביל ואישי.

 

בית וכסף

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
החזר כספי
כספים
כל מה שצריך לדעת על דמי הבראה

דמי הבראה- האם אתם מכירים את המושג? ובכן, מומלץ לכם להכיר, בין אם את עובדים שכירים ובין אם אתם מעסיקים. רבים מאיתנו לא יודעים בדיוק את משמעות המושג, על אף

זוג
למבוגרים
השקיעו בעצמכם – שדרגו את חיי הזוגיות שלכם

חיי הזוגיות עומדים בעידן המודרני בפני אתגר חסר תקדים. בכל שנה, אחוז ניכר מהזוגות הנשואים הטריים בישראל נפרד. הסיבות לכך מגוונות, וכוללות בין השאר שפע עצום של פיתויים במרחק של