חיפוש

הלוואת בלון בקרן השתלמות  – מתי זה משתלם

הלוואות תמיד נשמעות לנו כמו משהו שכדאי להימנע ממנו, אבל דווקא בגלל זה חשוב שתדעו שיש זמנים שבהם הלוואה נכונה יכולה מאוד לעזור לכם.

בדיוק בזמנים הללו שבהם חשוב לקחת את ההלוואה, צריך לדעת לעשות את זה בצורה נכונה שתאפשר לכם לקבל את תנאי ההחזר הטובים ולא תהפוך את הלוואה לנטל מתמשך.

כאן תקבלו מידע יקר על הלוואות בלון.

 

מהי הלוואת בלון?

אז לפני שמתחילים להבין מתי זה משתלם ולמה בכלל צריך את זה, חשוב להבין קודם כל מהי הלוואת בלון ומהי הלוואה על חשבון קרן השתלמות אם מעוניינים להבין עוד אתם תמיד יכולים להיכנס כאן למידע נוסף.

הלוואת בלון היא שם כולל לשני סוגים של הלוואות:

  1. הלוואת בלון מלאה – הלוואת בלון מלאה היא הלוואה שבה אתם לוקחים הלוואה שבסופה של תקופה שמוגדרת מראש אתם צריכים להחזיר אותה בתוספת של ריבית שנקבעה מראש.
  2. הלוואת בלון חלקית – הלוואת בלון חלקית היא הלוואה שבה אתם משלמים את הריבית במשך כל התקופה שנקבעה מראש, ובסיומה של התקופה יהיה עליכם להחזיר את הסכום של ההלוואה עצמה.

 

איך כל זה מתקשר לקרן השתלמות?

קרן השתלמות היא כלי חסכוני מצוין. היא מאפשרת לעובדים לחסוך כסף ובסופה של תקופה מוגדרת מראש להוציא אותו בלי צורך לשלם עליו מס. עם זאת, ובדיוק פה נכנסת הלוואת הבלון, הוצאה של קרן ההשתלמות שלא בתקופה המוגדרת תחייב אתכם בתשלום מס רווחי הון.

בדיוק בשביל זה אתם יכולים לקחת הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות שלכם. את הלוואה יהיה עליכם לשלם בסוף התקופה שבה אתם יכולים לפתוח את קרן ההשתלמות בלי לשלם עליה מס. במשך התקופה תוכלו לבחור בין אפשרות לשלם ריבית כל חודש ובפתיחת קרן ההשתלמות לשלם רק את הקרן עצמה, או לשלם את כל החוב יחד עם הריבית רק בסוף התקופה.

 

מתי כדאי לקחת הלוואה מקרן ההשתלמות?

  • ערבות – כיון שהכסף של קרן ההשתלמות הוא הכסף שלוויתם, אין צורך בהפקדה של ערבויות ובטחונות שונים. הלוואת בלון מקרן ההשתלמות יכולה להתאים בדיוק למקרים הללו.
  • בעיות עם הבנק – אם הבנק שלכם לא מעוניין לתת הלוואה, הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות היא פתרון מצוין כיון שהיא הלוואה חוץ בנקאית. הבנק שלכם כלל לא צריך להיות מעורב במה שקורה כיון שהיא נעשית מול המחזיק בקרן ההשתלמות שלכם.
  • עמלות – יתרון נוסף שנכון לכל מקרה שבו אתם זקוקים להלוואה הוא גובה העמלות הנמוך. להלוואה מקרן השתלמות יש עמלות נמוכות מה שהופך אותה להיות אפשרות טובה עבור כל מי שזקוק להלוואה.

 

לסיכום:

הלוואת בלון על חשבון קרן ההשתלמות יכולה להיות אפשרות טובה בלא מעט מקרים. להלוואה כזו מספר יתרונות ובמקרה הצורך כדי לכם לשקול אותה בתור אפשרות לא רעה בכלל.

 

קופת חיסכון ושטרות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
משלמים מסים
מיסים
6 הדרכים לחסוך בתשלום המיסים

מכירים אדם שאוהב לשלם מיסים? אם כן, אל תמליצו לו על המאמר הזה. החוק מחייב אותנו לשלם מיסים שונים – זה לא דבר חדש. ישראלים רבים לא מודעים לכך, אך