חיפוש

מה העלות של ויאגרה טבעית מול התרופה המוכרת

בשנים האחרונות עולם המוצרים הטבעיים הולך ותופס נפח גדול יותר על המדפים של רשתות הפארם השונות, ולא בכדי. המוצרים הטבעיים בכל תחום – חדר המיטות, מאכלים, שמנים ועוד הביאו איתם סוג של בשורה, כשהם למעשה מאפשרים שימוש בתרופות טבעיות ללא חומרים כימיים, שגם מביאים איתם פחות תופעות לוואי וגם זמינים לרכישה ללא מרשם. במאמר הקרוב נבדוק מה העלות של ויאגרה טבעית מול התרופה המוכרת.

 

למה דווקא ויאגרה טבעית?

כשמדברים על מוצרים טבעיים בנושא חדר המיטות, ויאגרה טבעית היא אחד המוצרים הנפוצים ביותר בתחום. ולמה? ובכן, תרופת הויאגרה הכימית היא תרופה שניתן לקבל אך ורק באמצעות מרשם רופא. בנוסף, לקבל אותה כרוך בתהליך לא כל כך נעים ואפילו די מביך עבור גברים רבים. התהליך הזה כולל קביעת תור לרופא, שיתוף הבעיה עמו, הליכה לרשת הפארם ועמידה בתור כדי לקבל את התרופה, וכמובן – חשיפה בפני הרוקח או הרוקחת של בעיית האין אונות שלכם.

לעומת זאת, ויאגרה טבעית לא מזמנת תהליך דומה, להיפך. היא מאפשרת לכם להישאר אנונימים, על אף הבעיה הלא נעימה שאיתה אתם מנסים להתמודד, בכך שאתם יכולים להזמין אותה עד הבית עם שליח, מבלי להיחשף. מעבר לזה, מדובר כאן על עולם שלם של יתרונות עם מוצר שעשוי אך ורק מרכיבים טבעיים ותופעות הלוואי שלו פחותות מאוד.

 

מה העלות של ויאגרה טבעית מול התרופה המוכרת?

כשמדברים על עלויות נכנסים כאן לעולם אחר לגמרי. התרופות הכימיות מוכרות על ידי משרד הבריאות ומשמשות לרוב כחלק מתרופות שמסובסדות על ידי המדינה, ולכן המחיר הגבוה שלהן יכול הרבה פעמים לרדת בעשרות אחוזים. לעומת זאת, מוצרים טבעיים על אף שהם מוכרים על ידי משרד הבריאות הם אינם מסובסדים על ידם, ולכן בהרבה מהמקרים המחיר שלהם גבוה יותר מהתרופות הכימיות.

אם תקנו ויאגרה בבית מרקחת של קופת החולים תוכלו לקבל חבילה עם כ-8 כדורים במחיר של כ-150 ש"ח. בבית מרקחת פרטי לעומת זאת המחיר יהיה כ-220 ש"ח. לעומת זאת, ויאגרה למכירה שהיא מוצר טבעי תעלה 249 ש"ח לחבילה של 10 כדורים.

 

אז מה עדיף?

אז זה נכון שההבדל הוא יחסית גדול, אך כשמדברים על תמורה לעומת מחיר – אין כאן בכלל מה להשוות, וברור שהמוצר הטבעי עדיף על המוצר הכימי. אם בעבר שימוש במוצרים טבעיים היה מיוחס אך ורק לאנשים רוחניים שניסו להיצמד יותר לעולם הרפואה האלטרנטיבית, הרי שהיום הולכים ומתרבים האנשים שמבינים את היתרונות הרבים הכרוכים בשימוש במוצרים טבעיים על פני שימוש במוצרים כימיים.

 

מוצרים טבעיים – האם זה בטוח לשימוש?

בהחלט כן! מעבר לזה שהמוצרים הטבעיים ברובם מאושרים על ידי משרד הבריאות, הם גם עשויים מרכיבים טבעיים בלבד כך שאין כאן חשש לאלרגיה מרכיב מסויים. שיהיה בהצלחה ותהנו!

חבילות של כדורים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
משכנתא במחיר למשתכן
משכנתאות
דיור למשתכן, אולי גם אתה זכאי

במטרה לבלום את מחירי הדירות הגבוהים ולהגשים את חלום הדירה הפרטית גם עבור זוגות צעירים, ממשלת ישראל הגתה את תוכנית מחיר למשתכן. התוכנית מאפשרת לעומדים בקריטריונים מסוימים, ליהנות מהאפשרות לרכוש

זכויות וחובות
למה שנרצה לעשות שיפור דירוג אשראי?

לדירוג האשראי תפקיד מכריע בחיינו הפיננסיים, שכן הוא ממלא תפקיד משמעותי בקביעת הגישה להזדמנויות פיננסיות שונות כגון הלוואות, כרטיסי אשראי ואפילו קבלת משכנתא. בהתאם, דירוג אשראי טוב יכול לפתוח דלתות