חיפוש

השמיים הם הגבול – סכומי ההחזרים מרשויות המיסים מרקיעים שחקים

בימים האחרונים אנו שומעים על לא מעט מקרים של חברים וקרובים אלינו שמספרים לנו כי הם קיבלו החזרי מס גבוהים מאוד מרשות המיסים. מדובר בסכומים גבוהים מאוד שלא חשבנו מעולם שניתן לקבל אותם מהרשות המדוברת. יצאנו לבדוק את כל הפרטים בנושא כדי להביא את העניין החיוני למודעות וחזרנו עם כל המידע שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותצאו מומחים.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעומדים מאחורי המדריך החשוב הזה

רגע לפני שנעמיק בהחזרים ממס ההכנסה ובגובה שלהם, ראוי לציין בפניכם כי הפעם החלטנו לפנות אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. שכן, בדרך כלל אנו קוראים מידע מקיף בספרות המקצועית ובאתרים מקצועיים שנוגעים למס הכנסה. הפעם, החלטנו להשתמש במידע המקצועי שלנו ולשלב אותו עם זה שמגיע מצד אנשים שעברו את ההליך וקיבלו החזרים גבוהים מאוד.

 

החזרי מס – מי זכאי לקבל אותם?

רגע לפני שנעמיק בגובה החזרי מס על רכבים היברידיים ודברים נוספים, ראוי שנציין בפניכם מי בכלל זכאי לקבל אותם. במרבית המקרים, מדובר בעובדים ששילמו מס הכנסה בסכומים גבוהים הרבה יותר ממה שהיו צריכים לשם באותה שנת מס.

במקרים אחרים, אלו עצמאיים שזכאים לקבל החזרים עבור הוצאות העסק. ראוי לציין כי אלו ששילמו סכומים גבוהים מידי של מס הכנסה יכולים לבקש את ההחזר המדובר עד כ – 6 שנים מרגע תום שנת המס שעבורה מתבקש ההחזר.

אם אתם צפויים לעבור את ההליך המדובר, כדאי שתדעו שאל החזר המס מתווספים הפרשי הצמדה וריבית בגובה של כ – 4%. ובכל זאת, משתלם להגיש את הבקשה, כי כפי שאתם צפויים לגלות בקרוב – למרות ההפרשים הללו, אתם עשויים לקבל הרבה כסף.

 

סכומי ההחזרים מרקיעי שחקים

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי ההחזרים מרשות המיסים הרקיעו שחקים. לדבריהם, בשנה האחרונה הם קיבלו החזרים בגובה של אלפי שקלים.

עוד הם ציינו כי בהתחלה היו סקפטיים לגבי ההחזרים הללו, אך ככל שעבר הזמן, הם שמעו על העניין יותר ויותר ברשתות החברתיות וקראו מדריכים בנושא שגרמו להם לבדוק את העניין באופן מעמיק. בדיעבד, הם שמחים שהתעקשו לבצע את הליך החזר המס. שכן, מעתה ואילך הם ימשיכו לעשות זאת כדי לקבל את הכסף שמגיע להם.

 

מסתבכים עם החזר מס? יש מי שיכול לעזור

אם אתם מסתבכים עם החזרי מס, כדאי שתדעו שאתם יכולים לפנות אל גורמים מקצועיים שמכירים את התחום כמו את כף היד שלהם. הם יסייעו לכם לקבל את ההחזר הגבוה ביותר, כך שתוכלו לגלות בעצמכם שהחזרי המס באמת עלו לשחקים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שהחזרי המס הם גבוהים ביחס לשנים הקודמות. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע החשוב בנושא, נשאר לכם רק להגיש בקשה להחזר.

החזרי מס על רכבים היברידיים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
בתים ומטבעות
טיפים פיננסים
מה זה שינוי פריים?

הודעתו של בנק ישראל בתחילת שנת 2021 על אפשרות הגדלת רכיב הפריים במסלולי המשכנתא עד לשני שליש, הובילה לתמורות מעניינות מאוד בענף. מהן התמורות? מהו בעצם השינוי שנעשה? מי הם