חיפוש

השפעות הקורונה על הפרנסה ותחום האירועים

הקורונה פרצה אל חיינו במה שמרגיש כמו סערה באמצע יום בהיר. מה שהתחיל מידיעות רחוקות על סין, הפך היום לסכנה ממשית גם לבריאות הציבור ובמקביל גם להתנהלות התקינה של המשק. בחודש האחרון הנגיף הגיע גם לישראל, וניתן כבר לדבר באופן מובהק על השפעות הקורונה על הפרנסה ותחום האירועים. אז איך ההשפעות האלו באות לידי ביטוי ומי מרגיש אותן? בואו נראה ביחד במאמר בנושא שהכנו במיוחד.

 

שגרה – OUT, בידוד – IN

בחיי היום יום שלנו אנחנו לא כל כך מעריכים את היכולת שלנו לנוע בצורה חופשית בעולם. לעלות על אוטובוס, לרדת בחוף הים, לטייל לכל אורכו, לסיים עם ארוחת ערב רומנטית בשקיעה ולחזור הביתה הן כבר לא פעולות כל כך שגרתיות באורח החיים החדש שהתבקשנו בתקופה האחרונה לסגל לעצמנו.

אנשים רבים נמצאים בבידוד, ובמקביל מחריפות מדי יום ההגבלות שמטילים ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרד הבריאות על הציבור הישראלי. העניין הזה גורם לכך שאנשים רבים מאבדים או נאלצים לצמצם את מקור ההכנסה שלהם, ותחום האירועים גם הוא נפגע מכך בצורה ישירה.

 

השפעות הקורונה על הפרנסה ותחום האירועים

תחום האירועים הוא אחד התחומים שנפגעו בצורה הכי קשה וסופגים את השפעות הקורונה מדי יום. בתור תחום שמגלגל מליוני שקלים בחודש, נמצא כעת תחום האירועים בבעיה של ממש. אירועי חתונות, אירועי ימי הולדת, אירועי בריתות, אירועי בר מצווה ואירועי בת מצווה הם רק חלק מסוגי האירועים שהולכים ומתבטלים בימים האחרונים. חלק מהאירועים ניתן לדחות, אירועים כמו חתונות, אך אירועים כמו ימי הולדת, בריתות או חגיגות בר או בת מצווה מתבטלים לחלוטין, כי דחייה שלהם מאבדת מהרלוונטיות של התאריך.

 

איך זה בא לידי ביטוי?

מעבר לזה שהאירועים מתבטלים ואין הכנסה, תחום האירועים מצא את עצמו מוציא לחופשה ללא תשלום עשרות אלפי עובדים. בין אם אלו מנהלים או אנשי מכירות ובין אם אלו מלצרים, מנקים וברמנים – רוב העובדים של תחום האירועים מצאו את עצמם אורזים את החפצים שלהם וחוזרים הביתה לאורך תקופה בלתי ידועה.

 

עדיף להיזהר מאשר להצטער

 

תחום האירועים אמנם נפגע אנושות וייקח לו זמן רב להתרומם, אך בהחלט אלמנט הזהירות עדיף כרגע על המשך הדבקה המונית בנגיף הקורונה המסוכן. גם במחיר של עצירה של השכרת ציוד לאירועים, קיום אירועים ודחייה של אירועים קיימים, יש חשיבות עליונה לשמירה על ההנחיות שניתנות על ידי הגורמים הממשלתיים.

התקווה היא שתקופת הזמן שבה יינתן התחום במשבר תהיה קצרה ככל הניתן, ושהשפעות הקורונה על הפרנסה ותחום האירועים תהיינה כמה שיותר קטנות. בכל מקרה, יהיה כאן צורך בהליך התאוששות לא קצר כדי שתחום האירועים יוכל להמשיך ולעשות את מה שהוא הכי טוב בו – לשמח את כולנו.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי
5 טיפים לניהול עסק מצליח

עסק מצליח הוא עסק מרוויח שיש לו קהל לקוחות וצובר במהלך השנים מוניטין. כל עסק שואף לכך ולכן הוא צריך לנקוט בפעולות מסוימות שיגרמו לו לפרוץ קדימה ולהתרומם. קיבצנו עבורכם

בית בתהליך שיפוץ
ביטוחים
האם ביטוח דירה מכסה עבודת שיפוץ?

אנשים רבים מחליטים באמצע החיים להתחיל לשפץ את הדירה שלהם, לעיתים מדובר בשיפוץ קל ובחלק מהמקרים מדובר בשיפוץ גדול ומשמעותי. עבודת השיפוץ כוללת משימות רבות בין היתר החלפת המטבח, החלפת

כללי
מה הם החזרי מס ומי יכול לדרוש אותם?

מכירים את אותם אנשים שכל הזמן מתלוננים על גובה המיסים? שטוענים שהם עובדים קשה בכל יום בחייהם ובסופו של דבר אחוז גדול מהמשכורת שלהם הולכת לטובת תשלומי המיסים? סביר להניח

השקעה נכונה
השקעות
למי יכול להתאים להחזיק נכס מניב

למי יכול להתאים להחזיק נכס מניב? זוהי אחת מהשאלות השכיחות ביותר שכל משקיע שואל את עצמו בתחילת הדרך. למראית עין נדמה כי נכסים מניבים למכירה יכולים להתאים לכל אחד, אך