חיפוש

ויזה לסרי לנקה אונליין – כמה זה עולה? 

אז מה לא נאמר על סרי לנקה? מדינת האי החמה שמושכת אליה תיירים מכל העולם (די בצדק), המתפארת במזג אוויר טרופי, נופים עוצרי נשימה, תרבות מרתקת, אוכל טעים וחופים צלולים. אך השילוב המנצח לחופשה הטרופית עבורנו, דורש מאיתנו להנפיק ויזה מסודרת בכדי להיכנס למדינה באופן חוקי, אז איך נעשה זאת? וכמה זה עולה לנו?

 

אופציות לויזה

אז לצורך החופשה המיוחלת נאלץ להנפיק ויזה עם תאריכים מוגדרים לזמן השהות שלנו, ויזת התייר, הויזה הפופולרית ביותר, תהיה תקפה בדרך כלל ל- 30 יום מרגע ההנפקה, עם הגבלת כניסה ויציאה של עד פעמיים מהאי. במידת הצורך יהיה אפשר להאריך את זמני הויזה במשרד ההגירה בקולומבו לעוד חודש – חודשיים ובמקרים מיוחדים עד 90 יום.

במידה ואתם מתכוונים להגיע לסרי לנקה לצורך מטרה עסקית כגון: כנסים, סדנאות, פגישות עסקים, השתלמויות ועוד..  תוכלו להנפיק ויזת עסקים ייחודית לסרי לנקה, הנחשבת ארוכה יותר ומספקת לכם אופציות לא מוגבלות עבור כניסה ויציאה מהאי. את כל הפרטים המלאים על סוגי הויזות העומדות לרשותכם תוכלו למצוא באתר https://evisa.co.il/sri-lanka.

 

תנאי קבלה

אז מה אנו צריכים שיהיה ברשותנו בכדי להנפיק ויזה לסרי לנקה?

קודם כל, חשוב להיות מעודכנים במצב הדרכון שלנו, ולהחזיק בדרכון בתוקף של 6 חודשים מרגע ההגעה לסרי לנקה. בנוסף, בכדי לקבל את האישור להגשת הבקשה לויזה, נאלץ לוודא שיש לנו כרטיסי טיסה עם מועד החזרה מסרי לנקה, המבטיחים את זמן שהותנו במקום ומוכיחים כי אנחנו מתכננים להמשיך הלאה למדינה אחרת.

 

עלויות

אז כמה יעלה לנו כל התענוג?

לאחר שווידאתם שיש בידיכם את הפרטים הנחוצים, בעזרת חיפוש קצר וקליל באינטרנט תמצאו את הטפסים הנחוצים לצורך הגשת הבקשה, בטפסים תצטרכו למלא פרטים אישיים, פרטי דרכון מעודכנים, תאריכי הגעה וחזרה, ואיך לא, גם פרטי כרטיס אשראי.

האגרה המדוברת לצורך הגשת טופס הבקשה תעמוד על סכום של 40 דולר לערך, מדובר בעלות סמלית היכולה להתאים לכל כיס, ונמוכה משמעותית מעלויות של ויזות למקומות אחרים בעולם. יש לוודא שאתם בעלי כרטיסי אשראי בינלאומי, ולאחר התשלום תקבלו מייל מסודר שיאשר כי בקשתכם התקבלה. חשוב לציין שבמידה ותצטרכו להאריך את הויזה, סכום הויזה ישתנה בהתאם ואת ההפרש תשלמו במשרד האגירה בקולומבו.

 

סיכום

אז למרות שאנו חייבים להנפיק ויזה לסרי לנקה, למזלנו, מדובר בתהליך פשוט המתבצע כולו דרך האונליין וחוסך מאיתנו זמן מיותר, תוך שילוב עם עלות נמוכה ונגישה לכל תייר המעוניין להגיע לסרי לנקה.

ככה שאם תכננתם חופשה בקרוב, עלויות הנפקת הויזה בטוח לא יעצרו אתכם! מומלץ להגיש את הטפסים דרך אתרים ישראליים שייקלו עבורכם על התהליך ויחסכו עבורכם התעסקות מיותרת בעניין. אז תטוסו, תהנו, ולא לשכוח לתעד!

סרי לנקה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
חוֹק
עריכת דין
צריכים גישור? ככה תעשו את זה נכון

אף אחד מאתנו לא שמע על הליך הגישור המשפטי במהלך 12 שנות לימודיו בבתי הספר היסודיים והתיכון. שכן, מדובר בהליך שלומדים אודותיו במהלך החיים. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות

החזר חודשי
משכנתאות
מתי נכון לבצע מיחזור משכנתא

מיחזור המשכנתא יכול להיות חיסכון אדיר בתשלום השוטף של המשכנתא או לקיצור תקופת ההלוואה. המאמר יפרט מתי הכי נכון לבצע מיחזור משכנתא וכיצד.   שיפור המצב הכלכלי משפחות רבות מחפשות

בשר בצלייה
כללי
האם רכישת גריל גז זו השקעה משתלמת

אופי התזונה והדרך שבה מכינים את המזון, מהווים חלק חשוב בשגרת החיים של יחידים ומשפחות. אחד הדברים המכתיבים את אופי התזונה הוא, לרוב, הסביבה המיידית ואופי התזונה הכללי באזור. כך

הר הכסף ראשית
ביטוחים
איך לבחור חברה מקצועית לייעוץ פיננסי

לעיתים מגיע היום שנזקקים למעט ייעוץ לגבי התנהלות עם כסף. בין אם אתם בעלי עסק או יחידים, ייתכן ותצטרכו ייעוץ פיננסי שיסייע לכם להוציא כסף בצורה יעילה יותר ובאופן כללי