חיפוש

שלושה טיפים לבחירת משרד לעסק שלך

התקופה האחרונה אילצה עובדים רבים לעבוד מהבית, ועסקים רבים נתקעו עם משרדים גדולים, אשר לא בהכרח מתאימים יותר לאופי הפעילות של העסק. בנוסף, בשנים האחרונות כניסתם של חללי עבודה להשכרה, שינו את מאפייני המשרדים ונתנו למעסיקים אפשרויות נוספות. אז איך בוחרים משרד שמתאים לעסק? אספנו לכם שלושה טיפים לבחירת משרד שיתאים בדיוק לדרישותיכם.

 

מאיפה מתחילים?

ראשית, חשוב להבין מה העסק שלכם צריך ועל מה אפשר לוותר.

אמנם בתקופה האחרונה עסקים רבים עברו לפעילות מהבית, אך עדיין ישנן פעולות שלא ניתן לבצע בזום ונדרש משרד מתפקד עבורן.

בין אם לצורך קבלת קהל, פגישות עם גורמים חיצוניים כמו לקוחות או ספקים וכן עריכת ישיבות, למשרד יש יתרונות חשובים שלא ניתן למצוא להם תחליף בעבודה מהבית.

בנוסף, חשוב לשקול האם יש צורך במשרד בשכירות ישירה או בהשכרת עמדות וחללים במרחבי עבודה משותפים דוגמת wework tel aviv

חשוב לציין כי מחקרים מצביעים על כך שפגישות בלתי אמצעיות בין עובדי החברה מאפשרות צמיחה של רעיונות יצירתיים, ומקילות על שיתוף הפעולה בין חלקים שונים בארגון.

על כן, חשוב למצוא משרד שיאפשר את אותם יתרונות ייחודיים של עבודה משותפת ופגישות עם לקוחות תוך חיסכון באלמנטים אחרים כמו עמדות עבודה, אשר גם ככה לא יהיו מאוישות במלואן בתקופה הקרובה.

אז איפה חשוב להשקיע יותר?

הן משרדים להשכרה והן חללי עבודה מציעים שלל שירותים נלווים, אשר אמורים להוות את המעטפת עבור העבודה המשרדית. במשרדים להשכרה מדובר בדרך כלל בשירותים הקשורים לבניין עצמו כמו תחזוקה, ניקיון, חניה ואבטחה. שירותים אלו נכללים בתשלום הנקרא דמי ניהול ומשותף עבור כלל השוכרים בבניין. בחללים להשכרה מוצעים בדרך כלל שירותים נוספים כמו מטבחון, חדרי ישיבות, קבלת פנים, הדפסות ואינטרנט. השירותים האלו ברוב המקרים כלולים במחיר עצמו. לפיכך, מומלץ לבחור מקום שמספק לכם רק שירותים שאתם צריכים, ולא לשלם אקסטרות עבור שירותים שלא ישמשו אתכם. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון גם את העלות של ריהוט ועיצוב של משרד להשכרה, עלות שאינה מתקיימת אם בוחרים בהשכרת חללי עבודה. האפשרות לקבוע את הטון העיצובי במשרד יכולה להיות חשובה לעסקים מסוימים, אך במקרים אחרים מדובר בהוצאה גבוהה ומיותרת.

 

למה עוד כדאי לשים לב?

עוד פרט שחשוב לחשוב עליו לפני שבוחרים משרד להשכרה או חלל עבודה, הוא המיקום של המשרד. מעבר לבחירה במיקום מרכזי ונגיש, כדאי לחשוב גם על המאפיינים הנוספים של המיקום. בחירה במשרדים בסביבה בה יש עסקים רבים מתחום העיסוק שלכם, יכולה להפוך את תהליך גיוס העובדים לקל יותר, וכן לאפשר שיתופי פעולה ומפגשים חברתיים עם עובדים נוספים מתחום העיסוק שלכם. בנוסף, הדבר מקל גם על לקוחות שצריכים להגיע לפגישות רבות וגם כך מגיעים ממילא לאזור המשרד.

 

מחלקה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
גרף נתונים
השקעות
השקעה בדיגיטל – הכלים שיעזרו לך לעשות זאת

השקעות בתחום הכלכלה הן חלק חשוב ומהותי המשפיע על איכות חיינו. השקעות יכולות להיות בתחומים רבים, ביניהם באופן דיגיטלי. השקעה בעולם הדיגיטלי, שונה במובנים מסוימים מהשקעות בתחומים אחרים. על כן,

מיחזור משכנתא
משכנתאות
מה זה מיחזור משכנתאות ולמה זה כדאי

מיחזור משכנתא הוא תהליך מאוד חשוב שיכול לחסוך המון כסף, זמן ועצבים. כידוע לכולם קבלת משכנתא היא דבר מסובך שמלווה בהליך בירוקרטי ארוך ומייגע. לעיתים זהו תהליך שקשה לעבור לבד

משכנתאות
בדרך לדירה חדשה לוקחים הלוואת גישור

היו לכם דיונים רבים על כך שהגיע הזמן לקנות דירה חדשה? מחפשים את הנכס המושלם עבורכם? אם כך, ברור מדוע אתם לא רוצים לפספס דירה מסוימת אם כבר מצאתם אותה.