חיפוש

6 הדרכים לחסוך בתשלום המיסים

מכירים אדם שאוהב לשלם מיסים? אם כן, אל תמליצו לו על המאמר הזה. החוק מחייב אותנו לשלם מיסים שונים – זה לא דבר חדש. ישראלים רבים לא מודעים לכך, אך ישנם סעיפים שונים בחוק שיכולים לסייע לכם לחסוך בתשלום המיסים. באמצעות ביצוע של פעולות שונות, ניתן לחסוך בתשלום המס וליהנות מהכסף שלכם בתצורה כזו או אחרת, מבלי שתצטרכו לשלם למדינה. הנה 6 דרכים לחיסכון כזה.

 

סיוע מעורך דין מיסים

צאו מנקודת הנחה שכל עוד לא למדתם תואר כלכלי או שאינכם עורכי דין, הידע שלכם בחוק הוא מוגבל. ככל שמתעמקים יותר, ניתן לגלות סעיפים שונים שיכולים לסייע לכם בחוקים מסוימים, והדבר רלוונטי גם בחוקים הנוגעים למיסוי. לכן, אם אתם באמת מעוניינים לחסוך במסך כדרך קבע, מומלץ לכם לקבל סיוע שוטף מעורך דין מיסים. כל הפרטים כאן לסיוע במיסוי מעורך דין.

 

הפקדה לקרן השתלמות

קרן השתלמות היא אחת מאפיקי ההשקעה שקיימים במדינת ישראל. קרן השתלמות היא הטבה מהמעסיק, שיכולה לאפשר לעובד לחסוך בצורה משתלמת, שכן משיכת הכספים מהקרן לאחר שש שנים מההפקדה הראשונה פטורה ממס, במידה ולא בוצעה הפקדה שעברה את התקרה. בנוסף, עצמאים יכולים לפתוח לעצמם קרן השתלמות, להקפיד אליה כספים עד גובה מסוים ולהנות מההפקדות הללו כהוצאה מוכרת.

 

חיסכון מס באמצעות עבודה מהבית

עובדים מהבית? העידן הטכנולוגי כל כך מתפתח בשנים האחרונות, שאזרחים רבים בכל רחבי העולם מוצאים את עצמם עובדים מהבית. גם אנשים שעוסקים ביצירה או בישול למשל, יכולים למצוא את עצמם עובדים מהבית. אם אתם רוכשים ציוד מסוים לצורך העבודה בבית, תוכלו להחשיב חלק מההוצאות הללו כהוצאות מוכרות לצורך דיווח מס.

 

הפקדה לקרן פנסיה

שכירים יכולים להנות מהטבת מס כאשר הם מחליטים להפקיד לקרן הפנסיה. מדי חודש כל שכיר מפריש סכומים לקרן הפנסיה שלו, אך הפרשה נוספת תזכה אותו בזיכוי ממס ובניכוי. הפקדה של 5% מההכנסה השנתית למשל תזכה אתכם ב-35% מסכום ההפקדה, ובסופו של דבר הכסף מופקד בקרן הפנסיה שלכם, כך שהכסף יתגלגל אליכם בחזרה.

 

החזרי מס

מס הכנסה יודע לגבות מאיתנו מס בזמן, אך במקרים רבים הגביה שלו נעשית בצורה לא טובה. כשמס הכנסה גובה יותר מדי מהאזרחים, הוא מאפשר להם להגיש בקשה להחזר מס, על מנת שלא יצא מצב שהם משלמים יותר מדי מס ממה שהם אמורים.

 

קופת גמל

קופת גמל היא אחד מאפיקי החיסכון השונים שמוצעים בישראל. הפקדה בקופת גמל יכולה להיעשות עד לתקרה שנתית מסוימת, כשעל הרווחים ממשיכת הכסף בקופה יש לשלם מס של 25%. אם תחכו עם משיכת המס לתקופת הפנסיה שלכם, תוכלו למשוך את הסכום בתור קצבה ולא לשלם עליו מס בכלל.

משלמים מסים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
נתונים עסקים
כללי
איך חברת מיתוג תורמת להצלחת העסק?

אז כיצד חברת מיתוג תתרום להצלחת והגברת הפעילות העסקית? אנחנו מזמינים אתכם להסתייע בכל העזרה שצריך בכדי לגבור את התחרותיות שם בחוץ, המתחרים לתחומכם העסקי לא בוחלים באמצעים! הכול על

נתונים כספיים
משכנתאות
זכאות למשכנתא

משרד השיכון מעניק הטבות משמעותיות לאזרחים אשר יכולים לקבל משכנתא מועדפת. כיצד גם אתם יכולים לבדוק את זכאותכם? כל הפרטים – במאמר הבא. זכאות למשכנתא מועדפת מטעם משרד השיכון –

חוזה וכסף
משכנתאות
ביטוח משכנתא

כאשר מדברים על ביטוח משכנתא אפשר בטעות לחשוב שמדובר על פוליסת ביטוח שקשורה במשכנתא עצמה, כלומר בסכום הכסף הגבוה שמועבר מהבנק לטובת הלקוח לצורך רכישת דירה. מדובר בשם מעט מטעה,