חיפוש

למה קפריסין היא מיקום עיקרי לרכישת דירות בחו"ל?

האיים הקסומים של קפריסין הפכו בשנים האחרונות ליעד אטרקטיבי מאוד לרכישת נדל"ן בחו"ל, במיוחד לרוכשים מישראל. עם חופי חול לבן, שמש זוהרת במרבית ימות השנה, ומגוון אפשרויות לפנאי ותרבות, אין זה פלא שקפריסין זוכה לפופולריות כל כך גבוהה כיעד להשקעות במגורים בחו"ל.

 

מיקום אסטרטגי ונגישות

קפריסין ממוקמת במיקום אסטרטגי ונגיש במזרח הים התיכון, בסמוך לתורכיה, לבנון, סוריה וישראל. היא נהנית מקשרי תעופה ישירים עם רוב יעדי התעופה המרכזיים באירופה ובמזרח התיכון, דבר המקל על הגעה אליה וחזרה ממנה. המרחק הקצר היחסי מישראל, כשעתיים טיסה, הופך את קפריסין לנגישה מאוד ליוצאים מהארץ.

מיקום אסטרטגי ונגישות

 

אקלים ונוף ציוריים

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של קפריסין עבור רוכשי דירות למגורים הוא האקלים הנהדר והנופים הציוריים שלה. האי נהנה מכ-330 ימי שמש בשנה, חופי חול לבן מרהיבים, יערות קסומים והרים עוצרי נשימה. קפריסין מושכת אליה אוהבי טבע ופנאי פעיל במגוון פעילויות כמו צלילה, טיולים, וספורט ימי.

 

מרקם תרבותי עשיר

קפריסין מתגאה בעבר היסטורי עשיר הניזון מכמה תרבויות קדומות – יוונית, תורכית, איטלקית וכו'. ברחבי האי ניתן למצוא שרידים וממצאים היסטוריים מרתקים, אמנות ומסורות מקומיות מיוחדות, ולצד אלה סצנה תרבותית תוססת של מוזיאונים, גלריות, אירועים ואמנות רחוב.

 

כלכלה וביטחון יציבים

יתרון נוסף הגורם לאי קפריסין להיות יעד כה מבוקש הוא היציבות הכלכלית והביטחונית השוררת בה. קפריסין הינה חברה באיחוד האירופי וחלק מגוש היורו, היא נהנית מכלכלה חזקה ויציבה המבוססת בעיקר על תיירות, שירותים פיננסיים, מסחר ועוד. חברות כמו ברקוס השקעות נדל"ן בקפריסין מנצלות את היציבות הזו כדי להציע לרוכשים מישראל הזדמנויות השקעה בטוחות ואיכותיות. כמו כן, היא נחשבת למדינה בטוחה מאוד, אשר נהנית מיחסים תקינים עם כל שכנותיה.

 

רמת חיים גבוהה ותשתיות מפותחות

כאזור יעד תיירותי מרכזי, קפריסין מציעה רמת חיים גבוהה ורשת תשתיות מפותחת היטב של תחבורה, בריאות, חינוך, בידור ועוד. העיר הגדולה ניקוסיה מכילה מרכזי קניות ובילוי מודרניים ומשופעת במסעדות, מלונות רבים וכו'. פיתוח התשתיות בקפריסין מאפשר תנאים אופטימאליים לדיירים זמניים וקבועים כאחד.

 

חוקי מס נוחים

גורם מרכזי נוסף הופך את קפריסין ליעד אטרקטיבי לרכישת דירות הוא חוקי המיסים הנוחים הנהוגים בה. תושבי קפריסין זוכים להטבות מס שונות על הכנסות מהשקעות, ריבית ורווחי הון. כמו כן קפריסין מחוקקת רמות מס אטרקטיביות גם על עבודות שירותים, מקצועות חופשיים ועסקים שונים.

 

מגוון רחב של דירות איכותיות

מגוון רחב של דירות איכותיות בפרויקטים חדשים וברמה גבוהה, הופך את קפריסין להזדמנות משתלמת עבור רוכשים. בשנים האחרונות צמחו באי פרויקטים רבים של דירות יוקרה ובתי מלון ומגורים תוך התמקדות בבנייה ירוקה, תשתיות ושירותי קהילה משוכללים. כל אלה מאפשרים לרוכשים למצוא את הדירה האידיאלית להשקעה או למגורים קבועים בסביבה בטוחה ואיכותית.

 

לסיכום

בזכות מיקומה האסטרטגי, האקלים והנופים הציוריים, העושר התרבותי, היציבות הכלכלית והביטחונית, התשתיות המפותחות וחוקי המס הנוחים, קפריסין היא אחד היעדים המבוקשים ביותר בעולם לרכישת דירות בחו"ל, במיוחד לרוכשים הישראלים. היצע הדירות האיכותי והמגוון רק מוסיף ערך למגרש הזדמנויות זה באי קפריסין.

מגוון רחב של דירות איכותיות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
משכנתא
משכנתאות
איך לוקחים משכנתא על רכישת נדל"ן מסחרי?

רוב האנשים חושבים שעדיף רכישת נכס על פני תשלומי שכירות רק בנוגע לנכסי מגורים, כי שיהיה איזשהו נכס בבעלותם, אך חשוב לדעת שהדבר תקף גם כאשר מעוניינים בפתיחת עסק. ניתן

כללי
מתי כדאי לשקול לעשות מיחזור משכנתא

חתימה על הלוואת משכנתא, הינה אחת מן ההחלטות הכלכליות החשובות ביותר שאדם יכול לעשות בחייו. מדובר, בדרך כלל, על הלוואה בסכום של מאות אלפי שקלים, שנועדה בכדי לאפשר לאדם לרכוש

דיני כספים
מיסים
החזרי מס להורים לילדים עם לקות למידה

בין אם ילדכם סובל מלקות למידה כזו או אחרת, ייתכן שאתם זכאים להחזרי מס הקבועים בחוק. כידוע, הורים לילדים בעלי לקויות למידה נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים, נוסף על עלויות