חיפוש

מה זה מיחזור משכנתאות ולמה זה כדאי

מיחזור משכנתא הוא תהליך מאוד חשוב שיכול לחסוך המון כסף, זמן ועצבים. כידוע לכולם קבלת משכנתא היא דבר מסובך שמלווה בהליך בירוקרטי ארוך ומייגע. לעיתים זהו תהליך שקשה לעבור לבד ללא עזרה מקצועית או לפחות היה יכול להיות הרבה יותר קל עם עזרה זו.

לפני שרוצים למחזר משכנתא חשוב לפנות ליועץ משכנתאות ולהבין האם בכלל כדי לכם לעבור את התהליך הזה ומה היתרונות או החסרונות שאתם עלולים לפגוש עם סיום התהליך.

 

מהי משכנתא?

משכנתא, היא שיעבוד של נכס מקרקעין שאינו מטלטלין, בידי הבעלים לטובת אדם אחר כדי להבטיח את קיום הזכויות שלו. בדרך כלל רושמים משכנתא כדי להבטיח החזר הלוואה לבעל הנכסים השונים. הרעיון המרכזי בלקיחת משכנתא הוא לקיחה של הלוואה גדולה יותר ממה שהבנק מאפשר באופן רגיל, כך אפשר לדוגמה לשלם על דירה לזמן ארוך יותר או על נכס מקרקעין אחר. הכרה בזכות זו מחייבת רישום בלשכת רישום מקרקעין.

 

ומהו מיחזור משכנתא?

תהליך שמטרתו העיקרית היא לחסוך כסף לאלו שלקחו משכנתא בעבר. בעיקרון, ישנן 2 תהליכים שמרכיבים ביחד את המחזור ועוזרים לחסוך בכסף. ראשית, פורעים מוקדם יותר את המשכנתא הקודמת בשלמותה ושנית, מקבלים משכנתא חדשה. חשוב לשלם את המשכנתא הקודמת בשלמותה כדי שתהיה את האפשרות למחזר את המשכנתא ולבחור בצעד זה כדי לקבל המון יתרונות שונים לאלו שמחפשים לחסוך כסף.

 

מהן הסיבות למחזר משכנתא?

אפשר למנות כמה סיבות מדוע כדי לבצע מיחזור משכנתא ישנה: ריבית המשק משתנה כל הזמן ולפעמים להחזיר את המשכנתא הקודמת יכול להיות דבר יותר ויותר קשה בגלל המחיר העולה במצב המשק כיום. בנוסף, מחזור משכנתא יכולה להביא לסיוע בהחזרי המשכנתא בעזרת תנאים נוחים יותר להחזר, החזר חודשי נמוך יותר והפחתה כללית בעלויות ועוד.

 

ייעוץ עם יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות בישראל מציג ללקוח את הסיכונים הכרוכים בלקיחת משכנתא או כל פעולה אחרת הנוגעת לנושא זה. ליועץ יש ניתוחים פיננסיים והוא יודע מתי עדיף לקחת משכנתא, מתי יש לחכות ומאיפה כדי וצריך לקחת משכנתא. הוא בונה תיק שבעזרתו ניתן להגיש בקשה לבנקים שונים בשביל לקיחת משכנתא. חשוב להיוועץ עימו מפני שהוא יכול לעזור במקרה שבו יש קושי לשלם את התשלומים החודשיים ולחלק נכון יותר את ההכנסות שלכם כדי לשלם הכל בזמן.

 

לסיכום

משכנתא היא הלוואה לטווח ארוך יותר ובדרך כלל יכולה להיות גדולה יותר מהלוואה רגילה, מטרתה היא להעביר זכויות בעלות על נכס מקרקעין. מחזור משכנתא הוא תהליך שיכול לחסוך המון כסף ולעזור לקבל תנאים הרבה יותר טובים לתשלום משכנתא.

חשוב לזכור, כי לפני קבלת ההחלטה ופניה לבנק בנוגע למחזור משכנתא יש להתייעץ עם יועץ משכנתאות כדי שתוכלו לדעת בבירור שאתם מודעים לכל היתרונות וההטבות אך לכל הקשיים והדברים שאינם ברורים מאליהם וחשוב לדעת לפני מחזור משכנתא.

מיחזור משכנתא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
למחזר משכנתא לפני שיפוץ בית
משכנתאות
האם כדאי למחזר משכנתא לפני שיפוץ בית קיים

אחת הבעיות הניצבות בפני יחיד או משפחה המעוניינים לבצע שיפוץ דירה, ובעיקר אם מבודב בשיפוץ רציני ומקיף, הינה בעיית המימון. למעשה, חלק ניכר מאלה המעוניינים בשיפוצים בבית ונזקקים להם, מתפשרים

כללי
השקעות במניות או השקעות נדלן?

מתלבטים לגבי השקעה במניות או בנדל"ן? בדיוק בשביל זה יש לנו את צוות המומחים אשר ידעו להכווין אתכם להחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.     השקעה במניות או נדל"ן – תשואה