חיפוש

משכנתא לדירה להשקעה

מעוניינים לרכוש דירה נוספת להשקעה לטווח קצר או ארוך וזקוקים לסיוע בתכנון המשכנתא? במאמר זה תקבלו את כל הפרטים הנחוצים לתכנון נכון של משכנתא לדירה להשקעה.

בשנים האחרונות, ישראלים רבים בוחרים להשקיע בשוק הנדל"ן במקום בשוק ההון. שוק הנדל"ן בארץ מספק לישראלים נכסים שמניבים תשואות גבוהות ומרשימות. רכישת נכס להשקעה מתאימה לאנשים מכל הסוגים בין אם מדובר בפנסיונרים שמעוניינים בהכנסה נוספת או בזוג צעיר שמעוניין להשיג כסף נוסף על מנת לגדל את הילדים.

במקרים רבים, נדרשת לקיחת משכנתא על מנת לרכוש נכס להשקעה. כאשר אנו לוקחים משכנתא בקנייה כזו, עלינו לוודא שאנו בוחרים אותה בצורה מחושבת ומושכלת שתשמור על ההשקעה משתלמת.

לקיחת משכנתא לדירה להשקעה מתחלקת לשלושה שלבים מרכזיים:

 

שלב ראשון: קביעת תקציב לרכישה

כאשר אנו רוכשים דירה להשקעה, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לוודא שיש ברשותנו את ההון המינימלי הנדרש. כיום, גופי המימון הכפופים לבנק ישראל מעניקים מימון מקסימלי של עד שבעים וחמישה אחוזים ממחיר הנכס לאנשים הרוכשים את הנכס הראשון שלהם, ומימון מקסימלי של עד חמישים אחוזים ממחיר הנכס לאנשים הרוכשים את הנכס השני שלהם.

אם גיליתם שאין ברשותכם את ההון המינימלי הנדרש, עליכם למצוא מקור שיספק לכם את הסכום הדרוש. ניתן להשיג את הכסף בעזרת הוספת שותף להשקעה, קבלת עזרה מימונית מהורים או חברים, לקיחת הלוואת עובדים ועוד.

 

שלב שני: בחירת נכס

לאחר שקבעתם את התקציב המתאים לרכישת הנכס ווידאתם שיש ברשותכם את ההון המינימלי הנדרש, עליכם לבחור נכס שמתאים לעסקה ולהשקעה שלכם. טרם החתימה על החוזה, מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה בתחום שיסייע לכם בבדיקה מקיפה של הדירה ויוודא שאין בה בעיות כגון: עבירות בנייה, בעיות הנדסיות, חובות ועוד.

 

שלב שלישי: הגשת בקשה למשכנתא בעזרת יועץ משכנתאות

לאחר בחירת הנכס המתאים, יש להגיש בקשה למשכנתא. בשלב זה מומלץ להיעזר ביועץ משכנתאות מוסמך שיוודא שאתם בוחרים במסלול הנכון עבורכם שישמרו על התשואות הגבוהות של ההשקעה. כאשר תבחרו משכנתא תידרשו להחליט האם אתם מעוניינים במסלול הפריים, מסלול של ריבית קבועה לא צמודה, מסלול של ריבית משתנה לא צמודה או מסלול של ריבית קבועה וצמודה. לכל מסלולי המשכנתא יש יתרונות וחסרונות.

בעזרת ייעוץ משכנתאות מקצועי, תבחרו את מסלול המשכנתא על פי היתרונות והחסרונות שלו ותוודאו שהוא מתאים לצרכים ולאופי העסקה שלכם. ההיעזרות בייעוץ משכנתאות נחוצה על מנת לבחור בתבונה את המשכנתא.

לפיכך, אם אתם מעוניינים לבחור משכנתא לדירה להשקעה בתבונה, לחצו כאן לכניסה לאתר האינטרנט של משכנתא אינפו ותמצאו פרטים רבים על תחום המשכנתאות בכלל ועל משכנתא לדירה להשקעה בפרט. יועצי המשכנתאות של משכנתא אינפו יסייעו לכם בבחירה נכונה של מסלול המשכנתא ויוודאו שתבחרו במסלול המשתלם והנוח ביותר עבורכם.

דירה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
עמלות
כללי
איך עובדות עמלות בבנק?

בעידן המודרני בו אנו חיים, כמעט בלתי אפשר להתנהל מבחינה כלכלית מבלי להחזיר בחשבון בנק. הבנק מאפשר לנו להחזיק את כספנו במקום בטוח, מבלי להצטרך למצוא מקומות מחבוא בבית שיכילו

חשבונית
טיפים פיננסים
האם רק רואה חשבון יכול להוציא תלושי שכר?

תלוש השכר כולל בתוכו נתונים רבים אודות השכר החודשי של העובד, ביניהם הפרשות וניכויים לטובת רשויות המס (מס הכנסה, ביטוח לאומי), הפרשות לקופות גמל וקרנות השתלמות, יתרה של ימי חופש

מכונת כתיבה
כללי
אילו מודלים להעסקה קיימים?

בעבר היה נהוג שעובדים שמועסקים בחברה מסוימת, מקבלים ממנה את כל השירותים הנדרשים מתוקף חוזה העבודה בין הצדדים (תשלומי שכר, חופשות, ימי מחלה, דמי הבראה ועוד). עם זאת, בשנים האחרונות