חיפוש

צריכים גישור? ככה תעשו את זה נכון

אף אחד מאתנו לא שמע על הליך הגישור המשפטי במהלך 12 שנות לימודיו בבתי הספר היסודיים והתיכון. שכן, מדובר בהליך שלומדים אודותיו במהלך החיים. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות לנושא ולהציג בפניכם את הדרך הנכונה לביצוע ההליך. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו בו מקרוב ותבצעו אותו על הצד הטוב ביותר.

 

גישור – ההגדרה

נפתח את המדריך בהסבר קצר ופשוט אודות הליך הגישור, כדי שתוכלו להבין מה צפוי לכם בהמשך הדרך. נציין שזהו הליך שמתבצע בין שני צדדים שרוצים ליישב סכסוך או מחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט. אלה צריכים להסתייע בשירותיו של בעל מקצוע שנקרא מגשר והוא מוגדר כ"צד שלישי" בתהליך. שכן, הוא יסייע להם בהגעה להסכמות בצורה שיטתית, תוך שמירה על אובייקטיביות. בשורות הבאות נציג בפניכם את הטיפים שיאפשרו לבצע את הגישור באופן מיטבי.

 

טיפ ראשון – פנו למוסד מוכר ומומלץ

אם אתם רוצים לבצע את הליך הגישור באופן יעיל, עליכם לקרוא תחילה פרטים על תהליך גישור במוסד הישראלי לבוררות. שכן, זהו המוסד המוכר ביותר בישראל בכל הנוגע להליכי גישור. המומחים שעובדים בו מסייעים ביישוב סכסוכים ומחלוקות תוך הגעה לפשרה בצורה יעילה.

 

טיפ שני – תכירו את סוגי הגישור

הגישור נחשב לפתרון נפוץ ביותר ליישוב סכסוכים במגוון רחב של תחומי חיים. בחרנו להציג את העובדה הזו בפניכם, כדי לעודד אתכם לפנות לבעל מקצוע שיבדוק אם הסכסוך שלכם יכול להיפתר באמצעות הליך זה. באותה הזדמנות, נציג בפניכם את סוגי הגישור הנפוצים ביותר שעשויים לבוא לידי ביטוי בתחום העסקי, הבין אישי ועוד:

  • גישור בין רשות לאזרח
  • גישור בין יורשים
  • גישור פלילי
  • גישור בין עובד ומעביד
  • גישור להליך גירושין
  • גישור בעקבות סכסוכי שכנים

 

טיפ שלישי – תקראו חוות דעת מהימנות טרם הבחירה במגשר

רגע לפני שהמדריך יסתיים, עליכם לדעת שהבחירה במגשר חייבת להתבצע בסבלנות רבה. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% שמדובר בבעל מקצוע שעונה על 4 הקריטריונים הבאים:

  • בעל הסמכה
  • בעל ניסיון רב בתחום הסכסוך שלכם
  • אמין
  • אדיב

 

תוכלו לבדוק את כל הפרטים הללו במינימום מאמץ, תוך קריאת חוות דעת שמופיעות בפלטפורמות מהימנות ברחבי הרשת, לדוגמא: לשונית הביקורות של גוגל (שמאפשרת לראות גם דירוג של המגשר), קבוצות פייסבוק ופורומים שעוסקים בתחום המשפט.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבחור נכון

הליך הגישור צריך להתבצע בהתאם לטיפים שהוצגו בפניכם לעיל. כעת אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק ליישם אותם ולהיות בטוחים בכך שתבצעו את ההליך על הצד הטוב ביותר. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תדעו לקרוא מדריכים מקצועיים כמו זה, לפני שתגיעו להחלטות הרות גורל בחייכם.

גישור

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
עורך דין מקרקעין
עריכת דין
כמו עולה עורך דין מקרקעין טוב?

שכר הטרחה של עורך דין נקבע לפי שורה ארוכה של פרמטרים. עם זאת, חשוב להסתכל על שכר הטרחה כהשקעה משתלמת ולא כהוצאה רגילה ולתת עדיפות לעורך דין מקצועי, אמין ובעיקר

בית
טיפים פיננסים
מה תפקידו של יועץ המשכנתא?

משכנתא היא ההלוואה היקרה ביותר בחיי ישראלי ממוצע וממילא, חייבים לעשות הכל כדי שהיא תהיה בעלת תנאים טובים ככל הניתן. הלוואת משכנתא לחייבת להיות מעיקה ובלתי נסבלת. ניתן להתאים אותה