חיפוש

קניית דירה ראשונה ללא השקעה גדולה

יש לכם דחף ומוטיבציה לקנות דירה ראשונה אך אין לכם הון ראשוני גדול – האם זה אפשרי בכלל?

עם איזה הון ראשוני צריך למעשה להגיע? איך אפשר לעשות את זה בצורה חכמה שתאפשר לכם רכישת דירה גם ללא הון התחלתי גדול? אולי הגעתם לשלב בחיים בו אתם רוצים לרכוש דירה! לפעמים הרצון מגיע מתוך שאיפה לחיות בבית משלכם ולפעמים מתוך רצון להתחיל להשקיע בשוק הנדל״ן. בשני המקרים זו יכולה להיות החלטה כלכלית מצוינת, אך כמובן שיש לבדוק ולחקור את המצב הפיננסי שלכם ואת מצב השוק בצורה מעמיקה ומקצועית. אם אין לכם הכרות מעמיקה עם שוק הנדל״ן אז לקראת רכישת דירה ראשונה זה זמן מצוין להתחיל. חשוב לציין שמומלץ לעבוד עם חברת נדל״ן או אנשי מקצוע שמכירים היטב את השוק, את התנודות השונות וכן את התנאים השונים והמורכבויות השונות בלקיחת משכנתא.

 

איך אפשר לעשות את זה בפועל?

אחרי שעשיתם חלק שוק מעמיק והתחלתם להבין מה סדר הגדול של הסכום אותו תצטרכו, עליכם להתחיל להבין את אופציות ההלוואה לרכישת דירה הקיימות בארץ. הלוואה לצורך רכישת דירה בישראל נקראת משכנתא והתנאים שלה לרוב יהיה טובים יותר מהלוואה לצרכים אחרים.

 

משכנתא הלוואה לצורך קניית דירה

הדבר המשמעותי ביותר שיש לדעת הוא שתוכלו לקבל משכנתא עד 75% מערך הדירה. אם מדובר בדירה שערכה עתיד לעלות, כמו בהרבה מקומות בארץ, אז זו יכולה להיות החלטה מאד טובה. יכול להיות שתקנו דירה בה תרצו לגור שנים ארוכות, יכול להיות שתרצו למכור אותה אחרי כמה שנים ולעשות רווח ויכול להיות שאתם בכלל תקנו את הדירה הראשונה שלכם להשקעה ולא תגורו בה בכלל.

כדאי לדעת שלתנאי המשכנתא יש הרבה נתונים נוספים כגון הצמדה למדד וחלוקה חכמה של המשכנתא. גם כאן מומלץ שילווה אתכם איש מקצוע חריף ומנוסה שגם מכיר את הבנקים וגם יכול לקבל תנאים טובים יותר. אחת החברות הכי מומלצת בתחום היא ישראטופ – להשקיע ללא הון עצמי הוא אחת המומחיות של החברה הזו.

 

 

בכל זאת צריך הון ראשוני?

נכון, אתם עדיין צריכים לגייס הון ראשוני – יש כמה אופציות אותן תוכלו לבצע. על מנת להבין איך לקחת את המשכנתא ומאיפה אתם יכולים לגייס הון ראשוני קטן חשוב לעשות סקירה מעמיקה של כל המצב הפיננסי שלכם. אם עבדתם מספר שנים יכול להיות שכבר יש לכם קרן השתלמות, או שתוכלו להשתמש במענק הצבאי שלכם וקיימות עוד מספר אופציות. אנשי מקצוע טובים ומנוסים יעזרו לכם לחקור את הנושא היטב.

 

אז אם אתם מוציאים את עצמכם בכל שלב בחיים מעוניינים לרכוש דירה, דעו שהדבר אפשרי. זה לא פשוט ודורש עבודה אבל זה בהחלט אפשרי. כמובן שאתם צריכים הכנסה שוטפת טובה ועבודה יציבה על מנת לבצע את התהליך. אם יש לכם את אלה, גם אם אין לכם הון התחלתי גדול אפשר להתחיל בתהליך. שיקלו היטב את ההחלטות ועשו צעדים פיננסים חכמים. בהצלחה!

איך אפשר לעשות את זה בפועל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
נכס
נדל"ן
איך לייצר נכס מניב בקלות

יצירת נכס מניב בקלות היא דבר שכל אחד חולם עליו, אחרי הכל כולנו רוצים להניב תשואה גבוה בנדל"ן בקלות ומהירות, בכדי שזה יקרה אנחנו צריכים להבין כמה דברים בסיסים שיעזרו

גרף נתונים
השקעות
השקעה בדיגיטל – הכלים שיעזרו לך לעשות זאת

השקעות בתחום הכלכלה הן חלק חשוב ומהותי המשפיע על איכות חיינו. השקעות יכולות להיות בתחומים רבים, ביניהם באופן דיגיטלי. השקעה בעולם הדיגיטלי, שונה במובנים מסוימים מהשקעות בתחומים אחרים. על כן,

אישה מול מחשב
כללי
טיפים להנהלת חשבונות באינטרנט

בעלי עסקים ומוטרדים לגבי נושא ניהול הכספים? יש לנו את הפתרון בשבילכם והטיפים חשובים ביותר שעליכם לדעת.   הנהלת חשבונות – פרוצדורה מורכבת ניהול עסק הוא בהחלט לא דבר קל,

get money back
כללי
הר הכסף – יתרונות

אזרחים רבים בישראל מחזיקים בחשבונות רדומים אשר לא בוצעה בהם פעילות אך קיים בהם סכומי כסף אשר נעים בין כמה עשרות לאלפים. לשימוש בהר הכסף יתרונות רבים, אשר בכוחם לשנות