חיפוש

רכישת נכס ביד אליהו – האם ההשקעה שווה את זה

שוק הנדל"ן תל אביב, הוא היקר והמבוקש ביותר בישראל. כדי להנות מסביבת מגורים המציעה תעסוקה, בילויים, תרבות חינוך איכותי – וכל זאת במחיר סביר, כדאי לחפש דירה בשכונות המתפתחות של תל אביב.

שכונות אלו, הן עתידה של תל אביב, ואחת מהן, היא שכונת יד אליהו.

 

השקעה בתשתיות

קנייה חכמה של נדל"ן בתל אביב, מתמקדת בזיהוי השכונה הבאה, שתהפוך למבוקשת. שכונת יד אליהו, שעברה בשנים האחרונות שינוי משמעותי על ידי העיריה, היא אחת משכונות אלו. העיריה השקיעה, בשדרוג תשתיות שהוביל לשיפור בחיי התושבים, וכן לעלייה באחוזי הבנייה הפוטנציאליים. הבנייה לגובה המתוכננת ברחובה המרכזי של השכונה – רחוב לה גרדיה, וייעוד קומות הקרקע למסחר, בתי קפה ומסעדות, תהפוך אותו לשוקק חיים ומזמין עבור צעירים ומשפחות צעירות רבות.

 

נגישות

חיבור שכונת יד אליהו למרכז העיר תל אביב, באמצעות גשר יהודית, שיפר את הגישה, עבור הולכי רגל ורוכבי אופניים. בנוסף, גשר השלושה, המתוכנן להבנות, יחבר את השכונה גם עם הצד המערבי של איילון. עם השלמת הקו הסגול של הרכבת הקלה, תחובר השכונה, גם לשדרות רוטשילד בתל אביב.

 

תנופת הבנייה

הביקוש הגדול לפתרונות דיור איכותיים בתל אביב, הוביל לתנופת בנייה בעיר ובשכונת יד אליהו. אחד מפרויקטים הוא The Upper House"", המשתרע על 9 דונמים, כולל שני מגדלי יוקרה בני 30 קומות, ובסך הכול כ- 700 דירות. במתחם הפרויקט מתוכננים גינות, שבילים מוצלים, בתי ספר, בתי קפה ומסעדות, וכן מרכזי תרבות ופנאי.

 

קהל היעד

האוכלוסייה בשכונה מגוונת, וכוללת צעירים בשנות ה- 30 לחייהם, משפחות צעירות וכן מבוגרים בשנות ה- 70 לחייהם. המגוון בשכונה נובע מכך, שבעבר היו בשכונה בניינים ישנים בהם גרו, ועדיין גרים, וותיקי השכונה. כיום, מסתמן שינוי, והרבה זוגות צעירים בונים את ביתם בשכונה. בתוכנית המתאר, מתוכננת השכונה להיות מוקד אורבני תוסס, שימשוך אליו צעירים ומשפחות צעירות, בדומה למה שקרה בשכונת פלורנטין.

 

חינוך ותעסוקה

בשכונה קיימים מוסדות חינוך שונים לכל הגילאים, מגנים ועד תיכון, וכן מוסדות חינוך דתיים. בנוסף, הנגישות הנוחה מהשכונה למרכז תל אביב, מאפשרת היצע גדול של מקומות תעסוקה מסוגים שונים, מעבר לתעסוקה הקיימת בשכונה עצמה.

 

אתרים בשכונה

בשכונה קיימים מספר אתרים, פארקים וגנים, המהווים מוקדי משיכה, לתושבים ולמבקרים מבחוץ. האתר המפורסם מכולם הוא, היכל הספורט מנורה מבטחים, המשמש כאולם הביתי, של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב.

 

לסכום

שכונת יד אליהו, עברה שינוי משמעותי בשנים האחרונות. שדרוג רחובה הראשי וייעוד קומות הקרקע למסחר, בתי קפה ומסעדות, תהפוך אותו לשוקק חיים ומזמין עבור צעירים. בשכונה קיימים מוסדות חינוך שונים לכל הגילאים, ובנוסף, הנגישות מהשכונה למרכז העיר, מאפשרת היצע גדול של מקומות תעסוקה. למידע נוסף.

 

השקעה בנכס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
דוח שנתי
עסקים
המדריך המלא לדוחות שנתיים לעסקים

על פי החוק במדינת ישראל יש להגיש דוחות שנתיים לכל עסק בין אם הוא פטור מתשלום מע"מ ובין אם הוא עוסק מורשה. ההבדל הוא שעוסק פטור לא צריך לשלם מע"מ

מסמכים לקניית בית
משכנתאות
משכנתא לדירה שנייה 

במשך שנים רבות, משקיעים שצברו סכומי כסף נכבדים בצורות שונות הן באמצעות קרנות השתלמות או פנסיה והן בהשקעות אחרות שהניבו עבורם רווחים, הפנו את הסכומים שצברו להשקעות בנדל"ן. אבל אחת

באילו מקרים נצטרך את ביטוח המבנה המשותף
ביטוחים
באילו מקרים נצטרך את ביטוח המבנה המשותף?

ביטוח מבנה משותף הוא ביטוח המעניק כיסוי ביטוחי לרכוש המשותף לכל דיירי הבניין. מלבד ההגנה על הרכוש, גם דיירי הבניין מוגנים מתביעות אישיות בגין פציעה במרחב המשותף. יש לא מעט