חיפוש

השקיעו בעצמכם – שדרגו את חיי הזוגיות שלכם

חיי הזוגיות עומדים בעידן המודרני בפני אתגר חסר תקדים. בכל שנה, אחוז ניכר מהזוגות הנשואים הטריים בישראל נפרד. הסיבות לכך מגוונות, וכוללות בין השאר שפע עצום של פיתויים במרחק של לחיצת כפתור, קושי בהתמודדות עם שיחות נפש ארוכות, והפיכה של הגירושין למקובלים יותר חברתית. במאמר זה נסקור מספר דרכים לשדרוג חיי הזוגיות שלכם, בהשקעה בעצמכם ובבן הזוג.

 

שדרגו את חדר השינה

שדרוג חדר השינה יכול להפוך את יחסי המין שלכם מחוויה משמימה ומוכרת להחריד, לדקות מסעירות ומלאות תשוקה בוערת. חדר השינה שלכם לא יכול להיות מעוצב על פי צרכים פונקציונאליים יבשים ולכלול רק מיטה קטנה ומנורות קריאה. מדובר בפינה האינטימית ביותר שלכם כזוג בבית, ועליכם להשקיע בה בהתאם. נסו לשבץ מראות על התקרה, או בחלק מקירות החדר. קירות אלו יאפשרו לכם לצפות זה בזה מזוויות שונות בעת קיום יחסי מין, מה שיגביר את התשוקה בצורה משמעותית. ניתן גם לשלב בחדר השינה תאורה מיוחדת ליצירת אווירה אינטימית ורגועה יותר, לרכוש מזרון גדול ומפנק במיוחד, או להשקיע ולאטום את חדר השינה לרעש.

 

טפלו בבעיות תפקוד מיני

בעיות בתפקוד המיני עלולות לגרום להמון מתחים בכול מערכת יחסים. מדובר בנושא אשר גורם להמון בושה לסובלים ממנו, ולכן הם נמנעים מלדבר עליו עם רופא המשפחה ולטפל בנושא. העובדה שמדובר בנושא מבייש, גורמת לרבים לחוש כאילו הם היחידים בעולם שסובלים מהפרעה בתפקוד המיני. הצעד הראשון בטיפול בבעיות בתפקוד המיני, היא יצירת שיח פתוח עם הפרטנר, ולנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי. לאחר מכן, נסו לפנות לרופא המשפחה, ולקבל ייעוץ בנוגע לדרכי טיפול אפשריים. תוכלו גם להיכנס לאינטרנט לפתרון טבעי לבעיית אין אונות, אך חשוב מאוד להקפיד ולהתייחס בספקנות הנדרשת לכל מוצר המוצע לכם, ולבדוק שהוא אכן בטוח לחלוטין לשימוש.

 

שפרו את הכושר הגופני

לעיתים קרובות, בעיית האינטימיות בין בני הזוג אינה נובעת רק מבעיה בתפקוד המיני. יתכן והתפקוד המיני נחלש במידת מה עם הגיל, אך לעיתים משולבת בכך גם פגיעה בתשוקה בין בני הזוג. שיפור הכושר הגופני של שני בני הזוג יכול להיות פתרון לשתי הבעיות הללו גם יחד. שיפור הכושר הגופני גורר שיפור בביצועים במיטה, גם לגבר וגם לאישה. נוסף על כך, הכושר הגופני והעיצוב והחיטוב של הגוף הנגזרים ממנו, יגבירו את משיכתכם זה לזו באופן משמעותי.

 

פנו זמן זה לזו

הדבר החשוב ביותר במערכת זוגית, הוא להשקיע זמן זה בזו. גם אם תשקיעו ותטפחו את עצמכם עד בלי די, עדיין לא תזכו לשיפור במערכת היחסים אם לא יהיה לכם זמן לבלות זה עם זו. נסו לצאת יחד פעם בשבועיים, ולקבוע ערבים משותפים בהם שניכם מתנתקים לחלוטין מהעבודה ומהשיחות עם חברים.

 

גבר ואישה במיטה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
כללי
ייעוץ משכנתא – האם אתם זקוקים לכך?

עד לפני כמה שנים לא עניין אתכם בכלל לקנות דירה אך היום אתם מרגישים שהמצב שונה? כל החברים שלכם כבר קנו דירות ואתם מתחילים לחשוב שאולי הגיע הזמן שגם אתם

בית למכירה
נדל"ן
האתר שכל משקיע צריך להכיר

רכישה של נדל"ן בגרמניה הפכה לקלה יותר מאי פעם, זאת חברות מובילות לתחום כמו נדל"ן גרמניה אשר מאפשרת באמצעות האתר לקבל את כל המידע הרצוי לכם, בכדי שתוכלו להיות בטוחים

יד ובית
ביטוחים
חברות הביטוח המומלצות של ישראל 2019

רוצים לתכנן את העתיד הפנסיוני שלכם בצורה קלה, יעילה ובטוחה? לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות ומתוכן לבחור את הזולה ביותר? יש לנו את כל התשובות בשבילכם. רכישת ביטוח –