חיפוש

אתם שוקלים לקנות משרדים? קבלו 6 טיפים חשובים

רכישת משרדים היא החלטה עסקית משמעותית בעלת השלכות ארוכות טווח. המשרד הוא לא רק מקום עבודה, אלא גם נכס משמעותי שיכול להשפיע על הערך של העסק שלכם. לפני שאתם מקבלים החלטה, חשוב לבחון את כל ההיבטים של רכישת משרדים ולוודא שהבחירה מתאימה לצרכים שלכם ולתקציב שלכם. קבלו 6 טיפים חשובים שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת.

 

1 – כל עסק והצרכים שלו

בין אם מדובר על משרדים למכירה בתל אביב ובין אם על משרדים למכירה בפתח תקווה, חשוב שתגדירו את הצרכים של העסק שלכם. כלומר, האם בעסק שלכם יש עובדים רבים, האם יש כניסה ויציאה של הרבה לקוחות, מהו גודל המשרדים להם אתם זקוקים, מהו האזור המועדף עליכם, האם הוא מתאים למה שהעסק שלכם מציע, האם תצטרכו מספר משרדים או משרד אחד וכד'. ככל שתגדירו את הצרכים שלכם בצורה מדויקת יותר, כך תוכלו למצוא משרדים שמתאימים לכם יותר.

עֵסֶק

2 – קבעו תקציב

רכישת משרדים היא השקעה משמעותית, ולכן חשוב לקבוע תקציב ריאלי לפני שאתם מתחילים לחפש משרדים. הקפידו לקחת בחשבון את כל העלויות הכרוכות ברכישה, כמו מחיר המשרד, שיפוצים, ריהוט, ציוד, הוצאות אחזקה ועוד.

 

3 – סביבת המשרדים

סביבת המשרדים לא פחות חשובה ולכן צריך לקחת בחשבון את הנגישות שהמשרד מציע ללקוחות ולעובדים. כלומר, תחבורה ציבורית נוחה באזור, חניות זמינות, סביבה בטוחה, אזור התואם את התדמית של העסק שלכם ועוד. חשוב לבחור מיקום שיהיה נוח ומתאים לכל העוסקים במלאכה.

 

4 – ערכו סקר שוק

לפני שאתם מתחילים לבקר במשרדים ולבדוק מה מתאים לכם, חשוב לבצע סקר שוק. בדקו אילו משרדים זמינים למכירה באזור שבו אתם מעוניינים, השוו מחירים ותנאי, קראו ביקורות על אזורים, בניינים ומשרדים שונים, התייעצו עם מומחים בתחום הנדל"ן המסחרי ועם קולגות שרכשו משרדים באזור וכן הלאה. סקר שוק יסייע לכם לקבל החלטה מושכלת יותר.

 

5 – בקרו במשרדים לפני

לפני שאתם חותמים על חוזה רכישה, חשוב לבקר במשרדים ולוודא שהם מה שאתם מחפשים. בדקו את הגודל של המשרד, העיצוב, הריהוט, האור הטבעי, האקוסטיקה ואל תתביישו לשאול שאלות על תחזוקת המקום, שירותים נלווים ועוד. הביקור במשרדים ייתן לכם את התמונה המלאה ויעזור לכם להחליט אם הם מתאימים לכם.

 

6 – בדקו את הנכס

לפני רכישת המשרדים, חשוב לבצע בדיקה מקיפה של הנכס. כלומר, בדקו את היתרי הבנייה, בדקו את מצב התשתיות, בדקו את זכויות הבנייה והזמינו שמאי מקרקעין שיעריך את שווי הנכס. בדיקה מקצועית תמנע מכם הפתעות לא נעימות בהמשך.

 

סיכום

רכישת משרדים היא עסקה שלא עושים כלאחר יד ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע. יועצי נדל"ן יעזרו לכם בבחירת המשרד האופטימלי ועורך דין, למשל יוכל לעזור לכם לבחון את חוזה הרכישה ולהגן על האינטרסים שלכם.

משרדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
ייעוץ הלוואות
הלוואות
באילו מקרים ניתן לקבל הלוואה כמסורב

מסורב הוא מי קיבל סירוב להלוואה. מתי מסורבים גם הם יכולים לקבל הלוואה? האם כאשר גוף מימון מסרב לאשר הלוואה, הסירוב תקף לעולם? איך מסורבים יכולים גם הם לקבל הלוואה? 

סוככים חשמליים
כללי
כמה יעלה לכם סוכך חשמלי ומה יתרונותיו

הסוכך החשמלי עלה לאחרונה לכותרות וגרם להתעניינות רבה בקרב הציבור. בעלי מרפסות רבים תרים אחר מידע רלוונטי ואנחנו כאן כדי לספק אותו. בשורות הבאות נציג בפניכם את הפרטים העדכניים אודות

מסמכים לקניית בית
משכנתאות
משכנתא לדירה שנייה 

במשך שנים רבות, משקיעים שצברו סכומי כסף נכבדים בצורות שונות הן באמצעות קרנות השתלמות או פנסיה והן בהשקעות אחרות שהניבו עבורם רווחים, הפנו את הסכומים שצברו להשקעות בנדל"ן. אבל אחת