חיפוש

4 אתרים לתלמידים מצטיינים

אחת הבעיות המרכזיות שאיתן מתמודדים תלמידים מצטיינים בישראל היא חוסר מענה מצד המערכת. לא פעם תלמיד שרוצה להגיע גבוה יותר נתקל במערכת נוקשה שלא מאפשרת לו לפרוש כנפיים. בדיוק בשביל המקרים הללו קיים האינטרנט, שמאפשר לנו לגשר על הפערים הללו ולתת לכל תלמיד את מה שמתאים לו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה אתרים מרתקים.

 

אתרי למידה

אחת המהפכות שהאינטרנט הביא הוא היכולת שלנו ללמוד כל דבר מכל מקום. בעוד שבעבר כדי ללמוד תחום ידע מסוים היינו זקוקים לאנשי מקצוע מהתחום שילמדו אותו, כיום הידע זמין ברשת, והקושי היחיד הוא פשוט למצוא אותו בצורה שתהיה נגישה. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר דוגמאות לאתרים שמבצעים עבורכם את הנגשת הידע, ונותנים לכם להגיע לתחומים מעניינים מאוד.

מחשבונים מיוחדים

1. מחשבונים מיוחדים

האתר הראשון שעליו נדבר הוא אתר שמכיל מחשבונים מיוחדים https://360c.co.il. בין המחשבונים שאותם תוכלו למצוא באתר הזה ישנם מחשבוני אחוזים, מחשבונים שיודעים לבצע המרות מרחקים ועוד. לתלמיד המצטיין האתר הזה יוכל לעזור להתמודד עם חישובים מורכבים יותר, להבין את היחס בין מידות אורך וגובה שונות, וכמובן, לקבל אינטואיציה טובה לחישוב אחוזים.

 

2. DESMOS

הכלי המרכזי בעולם המתמטיקה הוא הפונקציות, וברגע שהתלמיד יגיע לחטיבת הביניים הוא ייחשף לעולם הנפלא של הפונקציות. DESMOS הוא אתר שמאפשר לנו להכניס כל פונקציה ולקבל מיד את הציור המדויק שלה, מה שנקרא בשפה המתמטית הגרף של הפונקציה.

הכלי הזה מאפשר לתלמיד לחקור טוב יותר פונקציות שונות ולהבין את ההתנהגות שלהן בצורה הרבה יותר עמוקה, ואף להתמודד עם פונקציות שבלי הציור היו קשות מאוד להבנה.

 

3. קמפוס IL

קמפוס IL הוא אתר של משרד הדיגיטל שמכיל הרבה מאוד קורסים מקוונים בשלל נושאים. באתר תוכלו למצוא קורסים במדעי המחשב, מתמטיקה, כימיה, היסטוריה ואפילו קורס פסיכומטרי מלא של האתר. הקורסים בקמפוס בנויים באופן כזה שהם מועברים באופן מקוון בצורה מלאה, ובכל קורס יש משימות, שאלונים ותרגילים שעוזרים לתלמיד להישאר מחובר כל הזמן לתכנים של הקורס.

 

4. סימבולאב

סימבולאב הוא אתר מחשבונים מסוג קצת אחר. בעוד שבגיל היסודי והחטיבה אנחנו רגילים לחישובים יחסית פשוטים, כאשר נגיע לשלב מתקדם יותר נחשף לחישובים שפעולת החישוב בהם מורכבת בפני עצמה.

סימבולאב הוא אתר שנועד לקצר לנו את הדרך כאן, ומאפשר לנו לבצע חישובים של גבולות, ווקטורים, מטריצות ועוד שלל דברים כדי לאפשר לנו להתמקד במה שחשוב. הממשק באתר נוח ועם הזמן תלמדו שניתן לבצע בו כמעט כל פעולה.

 

לסיכום

תלמידים מצטיינים שלא מקבלים מענה מתאים במערכת החינוך יכולים למצוא אותו היום בעזרת אתרים שונים ברשת. כיום ישנם קורסים שלמים ברשת, שמאפשרים לכם ללמוד בקצב שלכם ולהגיע לתחומי ידע שבעבר היו חסומים בפניכם. כל מה שאתם צריכים זה להיכנס לאחד מהם.

מחשב נייד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
הר הביטוח החסכון שלך
כללי
מה אתם חייבים לדעת על הר הביטוח?

ביטוחים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ואפשר להבין מדוע. מעבר לכך שהאדם מחפש משמעות, הוא גם מחפש יציבות או לפחות את הידיעה שאפילו אם דברים לא נעימים ולא

מס ראשית
מיסים
המידע החשוב ביותר על מיסים

כל חייל משוחרר, סטודנט ובעצם כל אחד שנכנס למעגל העבודה, מתחיל לשמוע מסביבו מושגים לא מוכרים כמו פנסיה, קופות גמל, ביטוח חיים, ביטוח לאומי. את כל הביטויים האלה ניתן להכניס