חיפוש

דגשים לביצוע מיחזור משכנתא שיועיל לכם לטווח הרחוק

האם ידעתם שבאמצעות מיחזור משכנתא תוכלו לחסוך אלפי שקלים? הרוב המוחלט של הלקוחות שלקחו משכנתאות בעבר, כלל אינם יודעים כי בדרך שאינה מסובכת במיוחד, הם יכולים להקל לעצמם על החיים בצורה ניכרת ולהתמודד באופן הרבה יותר יעיל עם החזרי המשכנתא החודשיים.

הדבר הכי חשוב שכדאי לדעת על משכנתאות

ככל הנראה תהיה זו ההלוואה הכי גדולה שתיקחו, ורבים מהחותמים על המשכנתאות מעידים כי מעולם לפני כן – הם לא חתמו, פיזית, על מסמכים רבים כל כך. הבירוקרטיה הרבה המתלווה למשכנתא גורמת לרבים לחשוש ממנה, לא כל שכן להימנע מלהעז "לפתוח אותה מחדש". אולם חשוב להבין שאינכם מתחתנים עם ההלוואה הזאת, ומומלץ לחלוטין לבדוק, בשלב מסוים בחיים, האם היא עדיין עושה עבורכם את השירות הנכון – משמע מאפשרת לכם לשלם על הנכס שרכשתם, בדרך שמלווה את חייכם הכלכליים בנוחות יחסית ומבלי להעיק עליכם מדי.

מתי כדאי לעשות מיחזור משכנתא?

המטרה של מיחזור המשכנתא שלקחתם היא לשנות את המסלול שבו ההלוואה נמצאת, זה שחתמתם עליו לפני שנים לא מעטות. הסיבה לכך היא הצורך להתאים את המשכנתא הוותיקה למצב הנוכחי של החיים שלכם, כאשר נוצא שינוי משמעותי מהבחינה הכלכלית, לחיוב או לשלילה.

במצב האופטימלי, אנשים ממחזרים את המשכנתא כאשר יש בחייהם עלייה משמעותית וקבועה בהכנסות, למשל בעת פריחה בקריירה והעלאה במשכורת, המתרחשת לאורך זמן. סיבה דומה יכולה להיות כאשר מי שלקח את המשכנתא מקבל לידיו סכום כסף גדול, ויכול להרשות לעצמו לשלם חלק ניכר מהיתרה בבת אחת ולפרוס את היתרה לתשלומים, בפריסה חדשה. כך או כך, המטרה בשני המקרים הללו היא לקצר את התקופה של פירעון ההלוואה.

במצב הטוב פחות, צריך לדעת מתי כדאי לשקול לעשות מיחזור משכנתא וכאשר יודעים מומלץ לעשות מיחזור משכנתא בעזרת חברת Shakoof כאשר יש ירידה משמעותית בהכנסות, כזו המורגשת לאורך שנים וכבר יוצרת בעיות כלכליות רציניות. המעבר למסלול תשלומים במקרה כזה, יכול להיות דווקא למסלול ארוך יותר, וזאת בכדי להקטין את הסכום החודשי לתשלום.

גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני בחירת המסלול החדש

האם מיחזור משכנתא זה משהו שצריך לעניין אתכם או מתאים לכולם? לא בהכרח. הדבר הכי חשוב שכדאי לקחת בחשבון בטרם תשקלו לשנות את תמהיל המשכנתא שלכם, הוא לבחון היטב כיצד המשכנתא הנוכחית משפיעה על חייכם ומה כדאי בדיוק לשנות בה. ייתכן וההצמדה לריבית היא הגורם העיקרי וייתכן שהפריסה לכמות התשלומים הוא המשמעותי יותר.

קבלת ייעוץ מקצועי מאדם המתמחה במשכנתאות, תהיה שווה את ההשקעה הכלכלית. בעזרת הייעוץ תוכלו לדעת באופן מדויק מהו מסלול ההלוואה המתאים ביותר לתנאי החיים הנוכחיים שלכם, ובאיזה מקומות כדאי יהיה לכם יותר להתעקש כאשר תמחזרו את המשכנתא. המטרה הסופית, כאמור, היא לחתום על משכנתא חדשה ולמחוק את הקודמת, על מנת לאפשר לכם לחיות יותר ברווחה כאשר ההלוואה מוחזרת אט-אט אל הבנק, בתנאים המתאימים לכם במדויק.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
עורך דין מקרקעין
עריכת דין
כמו עולה עורך דין מקרקעין טוב?

שכר הטרחה של עורך דין נקבע לפי שורה ארוכה של פרמטרים. עם זאת, חשוב להסתכל על שכר הטרחה כהשקעה משתלמת ולא כהוצאה רגילה ולתת עדיפות לעורך דין מקצועי, אמין ובעיקר

כללי
ייעוץ משכנתא – האם אתם זקוקים לכך?

עד לפני כמה שנים לא עניין אתכם בכלל לקנות דירה אך היום אתם מרגישים שהמצב שונה? כל החברים שלכם כבר קנו דירות ואתם מתחילים לחשוב שאולי הגיע הזמן שגם אתם

חשבונית
טיפים פיננסים
האם רק רואה חשבון יכול להוציא תלושי שכר?

תלוש השכר כולל בתוכו נתונים רבים אודות השכר החודשי של העובד, ביניהם הפרשות וניכויים לטובת רשויות המס (מס הכנסה, ביטוח לאומי), הפרשות לקופות גמל וקרנות השתלמות, יתרה של ימי חופש