חיפוש

השקעות אלטרנטיביות – איך להכיר את הנושא לעומק

ככל הנראה, נושא ההשקעות וההתנהלות הכלכלית הוא אחד הנושאים שםרצו בצורה החזקה ביותר לתודעה של אוכלוסיית העולם בחמש השנים האחרונות, הודות לקורונה והודות לעולם הקריפטו. כיום, היכולת להפוך לאילי הון ומיליונרים שוכן בעיקר בידיהם של הצעירים. איך? השקעות אלטרנטיביות. מה זה? איך אפשר לחקור את הנושא? כל התשובות, מיד

 

מה זה בכלל

השקעות אלטרנטיביות הן כל דבר שאפשר להשקיע בו כסף ומשאבים, בנזילות נמוכה ולאורך זמן שאינו קשור לשוק המניות. למה זה כל כך אקטואלי? בארצות הברית השקעות אלטרנטיביות הן משחק מוכר מאוד. קרנות השקעות, קרנות ביטוח, והיום גם קריפטו! בהמשך כתבה זו נפרט על שתי ערוצי השקעות אלטרנטיביים ונסביר איך לחקור את הנושא יותר טוב.

 

עולם הקריפטו

כל כך הרבה נאמר על קריפטו אך לעיתים אנשים שוכחים מהבסיס: מדובר במרחב מסחר במטבעות וירטואליים, כשבתהליך רכישתם, הכסף מהעולם החומרי עובר המרה לשפת קוד ומומר למטבע במרחב הווירטואלי. כיום אנשים סוחרים במטבעות ויצירות אומנות וירטואליות (NFT) ונראה שתנופת השוק הזו לא תחדל בעשורים הקרובים.

ככל שנכנס יותר כסף למטבע, ויותר קונים אותו, כך עולה ערכו. במספר מדינות באירופה אושר השימוש במטבעות וירטואליים ברמה שבנקים מנפיקים כרטיסי אשראי של אתרי המסחר המרכזיים לצורכי שימוש יום – יומיים.

 

נדל"ן

כפי שאמרנו, כסף ומשאבים לטווח זמן ארוך כשהתשואה תראה רק בשלב מאוחר. עולם הנדל"ן עונה על כך בצורה מצויינת, ואם אתם לא מבינים על מה מדובר, בואו לא נשכח שהגרלת "מחיר למשתכן" הכילה בתוכה את מספר הנרשמים הגבוה ביותר שתועד בהגרלות אלו. סיכויי זכייה ששואפים לכמעט אחוז אפילו בערים הפחות מבוקשות. זה קרה מתוך ההבנה שנכס הוא כוח, ודינו רק לעלות בערכו. פיתוח עירוני הוא שלב שקורה בסופו של דבר, ולא חובה לגור בנכס כדי להנות מהתשואה שלו.

 

איך מתחילים?

אין פתרון פשוט ואין קיצורי דרך. כדי להיכנס לעולם ההשקעות האלטרנטיביות, צריך קודם כל לאסוף מידע. בין אם מדובר בקריפטו, השקעה במיזמי נדל"ן, בתי השקעות פרטיים וכל ערוץ שלא בהכרח מחובר לבנק – כל אחד מהם מצריך מחקר והבנה. השלב השני אחרי איסוף המידע הוא פנייה לבית עסק שמתמחה בהשקעות אלו. שוב, כדי למצוא את האחד שמתאים לכם, עלייכם לסקור אתה שוק ולהבין מי מוביל במשחק.

 

ניסוי וטעיה לסיום

הדרך הטובה ביותר להבין ולהכיר השקעות אלטרנטיביות ואת היתרונות שלהן הוא להתנסות בסוג השקעה כזה או אחר בעצמכם. למשל – לקנות מטבע וירטואלי מוביל כמו איתריום בסך של 500 ש"ל ולראות את תנודות השוק, או לחקור על בית השקעות פרטי ולהשקיע בו כסף. הלמידה תהיה במיצוי רק דרך התנסות מעשית וניתוח ופירוש הפעולות שלכם בטווח הארוך. קדימה, לספרי הלימוד! בהצלחה.

השקעות אלטרנטיביות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
מהפכה בביטוח ראשית
כללי
הר הביטוח – מהפכה בענף הביטוח

הקמתו של אתר אינטרנט שמרכז את כל פוליסות הביטוח הקיימות לכל מבוטח ואשר נקרא "הר הביטוח" הוא אחד המהלכים החשובים ביותר שנעשה בענף הביטוח בישראל. הר הביטוח – המהפכה הגדולה

אנשים בתוך לב
ביטוחים
סוגי ביטוחי בריאות

ככלל, במדינת ישראל לכל אזרח אמור להיות ביטוח בריאות של קופת חולים אליה הוא משויך. לרוב, מדובר בביטוח בסיסי אשר מעניק לאזרח סל תרופות וטיפולים רפואיים בסיסיים, בהתאם לצורך. בנוסף,