חיפוש

ייעוץ משכנתא – האם אתם זקוקים לכך?

עד לפני כמה שנים לא עניין אתכם בכלל לקנות דירה אך היום אתם מרגישים שהמצב שונה? כל החברים שלכם כבר קנו דירות ואתם מתחילים לחשוב שאולי הגיע הזמן שגם אתם תעשו את הצעד הזה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין את ההתרגשות שלכם וגם את החששות הגדולים. דירות בישראל, בין אם הן נמצאות בתל אביב, בירושלים או באילת, הן תמיד הוצאה כלכלית מאוד גדולה. מי מאיתנו באמת יוכל לקנות דירה בלי לחשוב על הצד הכלכלי? ומי יוכל לקנות דירה בלי לבקש עזרה גדולה מההורים? מה שכן, חשוב להבין שהעזרה של ההורים במדינת ישראל כבר ממש לא מספיקה, שכן עובדה היא שרוב האנשים פונים בסופו של דבר גם אל הבנק כדי לבקש ממנו סיוע. לכן אתם ממש לא היחידים שחושבים על כך וכדאי שתדעו: ייעוץ משכנתא יוכל לעזור לכם להימנע מהרבה טעויות.

זקוקים לייעוץ משכנתא

מה זה בדיוק ייעוץ משכנתא ומה הוא כולל?

 

כאשר מדברים על ייעוץ משכנתא מבית שקוף חשוב להבין שמדברים על שירות שרואה, בראש ובראשונה, אתכם. האומנם זה המצב? האם אתם באמת מאמינים שאם תפנו לקבלת ייעוץ משכנתא מהבנק שלכם באמת האינטרסים שלכם יבואו לפני האינטרסים של הבנק שלכם? התשובה היא כמובן לא, ולכן חשוב גם לבדוק ממי אתם רוצים לקבל ייעוץ כזה. מה שכן, המטרה של הייעוץ היא תמיד להבין מה דרוש לכם, על איזה סכומים של כסף מדובר ומה הוא כושר ההחזר החודשי שלכם. למעשה זה הבסיס לכל עסקה שתעשו, כי אף אחד לא ייתן לכם הלוואה כל כך גדולה אם אתם לא יכולים להוכיח כושר החזר מסוים. בנוסף לכך, לא כדאי שתוותרו על שירותי ייעוץ משכנתא שכן בימינו יש הרבה מאוד מסלולים שביניהם אתם יכולים לבחור, מה שמעורר את השאלה כיצד ניתן יהיה להחליט מה מתאים לכם יותר? ייעוץ משכנתא מתייחס לסוגי הריביות השונות ובעיקר, למצב האישי שלכם. מעבר לכך שיש משמעות לשאלה כמה אתם יכולים להחזיר היום, יש כאן גם דגש שמושם על השאלה כמה תוכלו להחזיר בעוד עשר שנים. בדרך כלל המטרה היא להגדיל את המשפחה, מה שגם מגדיל את ההוצאות, אך מצד שני, עם השנים הצפי הוא שגם תרוויחו יותר. לכן ייעוץ משכנתא רציני לוקח בחשבון את כל הנתונים הללו ולמעשה בהתאם להם הוא מייעץ לכם על המסלול הנכון עבורכם. ישנן לא מעט זכויות שמגיעות לנו מתוקף היותנו אזרחים במדינת ישראל, הנה ערוץ יוטיוב מבית אופק המרכז לזכויות בע"מ שמטרתו – להסביר על חלק מהזכויות שמגיעות לנו, שווה צפיה.

 

מאיפה כדאי לקחת הלוואה כזאת?

 

עד לא מזמן באמת חשבתם שהמקום היחיד שממנו אתם יכולים לקבל משכנתא זה סניף הבנק שבו אתם מנהלים את החשבון שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שזה בכלל לא מדויק. למעשה בימינו ניתן לפנות אל בנקים שונים, בלי קשר לשאלה איפה החשבון הראשי שלכם מתנהל, וכך לבדוק מה מציעים לכם. זה נקרא, במילים אחרות, סקר שוק, ואתם יכולים להיות בטוחים שאם תשקיעו בכך לא תצטערו. חשוב לעשות השוואות לא רק כאשר קונים מוצר מסוים אלא גם כאשר לוקחים הלוואה כל כך גדולה ומשמעותית בחיים. בהמשך הדרך תראו גם שיכול להיות שמחזור המשכנתא זו יכולה להיות אפשרות טובה עבורכם ולכן חשוב לקחת אותה מלכתחילה במקום גמיש. לא בכל הבנקים הריבית הצפויה על המשכנתא שלכם תהיה זהה ואין ספק שחלק ממה שהייעוץ יכול לעזור בו, זה לגבי השאלה מאיפה כדאי לקחת את ההלוואה. המשכנתא זו ההלוואה הכי גדולה שרוב האנשים ייקחו בחייהם ולכן חשוב לקבל ייעוץ שיעזור לכם לקחת החלטה נכונה.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
בחירה נכונה
השקעות
בעלי עסק? כך תמנפו אותו

.בעלי עסק קטן? רוצים לגדול ולא יודעים איך לעשות זאת? הפיתרון יכול להיות ממש בהישג ידכם, אנו מציעים מספר רעיונות שיוכלו לעזור לכם לצמוח ולגדול, אם אתם בעלי עסק? כך