חיפוש

האם כדאי למחזר משכנתא לפני שיפוץ בית קיים

אחת הבעיות הניצבות בפני יחיד או משפחה המעוניינים לבצע שיפוץ דירה, ובעיקר אם מבודב בשיפוץ רציני ומקיף, הינה בעיית המימון.

למעשה, חלק ניכר מאלה המעוניינים בשיפוצים בבית ונזקקים להם, מתפשרים על שיפוץ פחות יסודי ופחות מקיף, רק בגלל העדר תקציב מספיק ביצוע המלאכה. בשורות להלן ננסה להציע פתרונו פיננסיים שונים, שעשויים לסייע בהשגת המימון, מבלי לפגוע בצורה ניכרת בתקציב המשפחתי וברמת ההוצאה החודשית.

מה כולל שיפוץ בית קיים? מהן הדרכים היעילות ביותר להשגת המימון לביצוע המלאכה? להלן התשובות.

מחזור משכנתא לפני שיפוץ ביץ

שיפוץ בית קיים – מה הוא כולל

שיפוץ בית קיים, עשוי לכלות שיפוצים ברמות משתנות, החל משיפוצים קלים ותיקון פגמים אסתטיים, וכלה בשיפוצים רציניים יותר, הכוללים חלקים בסיסיים בבית. הסוג הראשון של שיפוצים כולל בדרך כלל תיקוני צבע, תיקוני טיח ותיקונים מינוריים הן במערכת החשמל והן באינסטלציה. שיפוצים מהסוג הזה עשויים לכלול גם טיפול בחלונות ובדלתות, עד כדי  החלפה של חלק מהם. והכל, בעיקא על מנת להשיג אפקט ויזואלי. אם אתם תוהים כמה השיפוץ אמור לעלות. ניתן להסתכל על מחירון שיפוצים באתרים שונים.

מנגד, שיפוץ בית קיים באופן יסודי, עשוי לכלול החלפה של כל הצנרת בבית, טיפול יסודי במערכת החשמל וכן טיפול במערכת המיזוג, אם ישנה מערכת כזאת בבית. בנוסף, שיפוצים מהסוג הזה כוללים גם החלפת חדרי האמבטיה והשירותים וכן טיפול יסודי או החלפה או אפילו שינוי מהותי במטבח. המחיר של שיפוץ מהסוג הזה, יכול להגיע לטווחים שבין עשרות אלפי שקלים, לבין מאות אלפים, תלוי בהיקף השיפוצים ובחומרי הגלם שבהם נעשה שינוי.

למחזר משכנתא לפני שיפוץ בית

השגת מימון לביצוע השיפוצים

במרבית המקרים, הכסף לשיפוצים איננו מצוי ברובו, או אפילו בחלקו, בידי בעלי הבית. הכסף הזה ניתן להשגה או באמצעות הלוואות בנקאיות או חוץ בנקאיות, שהריביות עליהן גבוהות ופריסת התשלומים שלהן קצרה יחסית, מה שיכול לגרום לתוספת הוצאה של אלפי שקלים בחודש למשפחה.

ואום גרך נוספת להשגת המימון, היא מחזור משכנתא קיימת והחלפה שלה במשכנתא גדולה יותר, בפריסת תשלומים נוחה ובריביות נמוכות.

מחזור משכנתא הוא תהליך פשוט יחסית, המתחלק לשני שלבים, המבוצעים במקביל. השלב הראשון הוא קבלת הצעת משכנתא בהתאם למחיר הדירה, ופתיחת הליכים לקבלתה. השלב השני הוא חיסול המשכנתא הקיימת, באמצעות המשכנתא החדשה. לעוד מידע על חיסול משכנתא

פעולה כזאת מותירה בידי בעלי הבית די והותר כסף לשיפוצים, בלי להגדיל באופן משמעותי את ההוצאה החודשית. אם מדובר במחזור משכנתא שנלקחה לפני כעשור, אזי יכול להיות שהרווח הוא כפול, והמשכנתא החדשה תהיה בריביות נוחות יותר מאלה של המשכנתא הקודמת. מחזור משכנתא לצרך שיפוצים הוא בהחלט אפשרות שכדאי, במצבים מסוימים, לשקול אותה ברצינות.

אם יש לכם עניין בשיפוצים משמעותיים בבית, אתם בדיוק במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמקצוענים שלנו יחזו אליכם בהקדם, להמשך התהליך ולביצוע העבודה במהירות הרבה ביותר, ובאופן המקצועי והמיומן ביותר האפשרי.

חשוב מאוד לקחת ייעוץ משכנתא לפני שמתחילים את כל ההליך

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
משלמים מסים
מיסים
6 הדרכים לחסוך בתשלום המיסים

מכירים אדם שאוהב לשלם מיסים? אם כן, אל תמליצו לו על המאמר הזה. החוק מחייב אותנו לשלם מיסים שונים – זה לא דבר חדש. ישראלים רבים לא מודעים לכך, אך