חיפוש

מה תפקידו של יועץ המשכנתא?

משכנתא היא ההלוואה היקרה ביותר בחיי ישראלי ממוצע וממילא, חייבים לעשות הכל כדי שהיא תהיה בעלת תנאים טובים ככל הניתן. הלוואת משכנתא לחייבת להיות מעיקה ובלתי נסבלת. ניתן להתאים אותה לתנאי החיים של הלווה בהתאמה לצרכים האישיים שלו. מסיבה זו חשוב להיעזר ביועץ משכנתא שזה חלק מתפקידו. אז מה התפקיד של יועצי המשכנתאות בישראל והאם ניתן לקחת משכנתא ללא ייעוץ? מוזמנים להכיר את הנושא לעומק.

 

למה צריך ייעוץ משכנתאות?

תהליך לקיחת משכנתא הוא תהליך ארוך שכדי להצליח בו, חייבים להכיר אותו. לווה ממוצע יכול להגיע לבנק בבקשת הלוואת משכנתא מבלי להיעזר ביועץ, אך דבר כזה משמעותו חוסר אחריות. הבנק הוא לא גוף הפועל ללא מטרת רווח… מדובר בעסק לכל דבר המוכר כסף תמורת כסף. כן, כמה שזה נשמע קלישאתי, אלו הם פני הדברים.

כאשר אתם מעוניינים לקחת הלוואת משכנתא או כל הלוואה אחרת מהבנק, הבנק יש לו מטרה, למכור לכם הלוואה יקרה ככל הניתן. כך הרווחים שלו יעלו בסופו של דבר. כדי להעלות את הרווחים שלו, הבנק מעמיד לרשות ציבור הלווים נציגי משכנתאות שמציגים את עצמם כרוצים את טובת הלקוח. אך מאחורי פקידי המשכנתאות בבנק עומד טריק שיווקי להרדים את חושי הלווה. כך פקיד המשכנתאות יוכל ייעץ ללווה ליטול ריביות יקרות ומותאמות לצרכים האישיים שלו ובעצם, ליהנות מבונוס על הגדלת רווחי הבנק.

לעומת זאת, כאשר לווה פונה ליועץ משכנתאות פרטי, הוא נהנה מאיש מקצוע שעובד עבור האינטרסים שלו. היועץ יעשה הכל כדי שהמשכנתא של הלקוח שלו תהיה זולה ככל הניתן, הוא גם ינהל את תהליך לקיחת המשכנתא, וזה התפקיד המוביל שלו.

 

אילו שירותים יועץ משכנתאות מציע?

כאשר תפנו אל יועצי משכנתאות בבחינת השירותים שהם מוצעים, תוכלו לגלות כי רבים מהם בחרו להתעסק בנישה מסוימת בענף המשכנתאות. סקרנו את חברת mortgage-consultant.co.il המובילה בייעוץ משכנתאות, כדי לקבל מדגם מייצג של השירותים הניתנים בתחום:

  • ייעוץ משכנתאות – ייעוץ וליווי בכל תהליך לקיחת משכנתא. טיפול בכל סוגי ההלוואות.
  • התמחות בכל סוגי המשכנתאות – החל ממשכנתא חדשה ועד למשכנתא למגרש או משכנתא לבנייה עצמית.
  • מיחזור משכנתאות – פעמים רבות ניתן להוזיל את המשכנתא הקיימת על ידי מחזור משכנתא אצל מומחה.

 

איך בוחרים ייעוץ משכנתא טוב?

לבחירת יועץ משכנתא קיימת חשיבות רבה להמשך התהליך. ולכן, חשוב להשקיע בבחירה נכונה. התחילו עם המלצות מבעלי ניסיון, לאחר מכן חפשו מבין היועצים המומלצים יועץ בעל ידע בתחום הספיציפי שלכם, אם לדוגמא אתם מתכננים לקחת משכנתא לבנייה עצמית, חשוב שהיועץ שלכם יהיה מקצוען בתחום. לאחר מכן בדקו את מידת השירות והחיבור האישי שלכם עם היועץ. כי לכל אחד יש אינטואיציה פנימית משלו וחשוב להקשיב לה.

בית ומטבעות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
תמונת משפחה נקרעת
מיסים
גירושים – השפעות כלכליות

לפי הנתונים הרשמיים בישראל, אחד מתוך שלושה זוגות שנישאו ימצאו את עצמם גרושים ביום מן הימים. גירושים הם כבר מזמן לא נושא זניח שרלוונטי רק למיעוט האוכלוסייה, אלא כפי שניתן

הר הכסף ראשית
ביטוחים
איך לבחור חברה מקצועית לייעוץ פיננסי

לעיתים מגיע היום שנזקקים למעט ייעוץ לגבי התנהלות עם כסף. בין אם אתם בעלי עסק או יחידים, ייתכן ותצטרכו ייעוץ פיננסי שיסייע לכם להוציא כסף בצורה יעילה יותר ובאופן כללי

משכנתא במחיר למשתכן
משכנתאות
דיור למשתכן, אולי גם אתה זכאי

במטרה לבלום את מחירי הדירות הגבוהים ולהגשים את חלום הדירה הפרטית גם עבור זוגות צעירים, ממשלת ישראל הגתה את תוכנית מחיר למשתכן. התוכנית מאפשרת לעומדים בקריטריונים מסוימים, ליהנות מהאפשרות לרכוש