חיפוש

השקעות במניות או השקעות נדלן?

מתלבטים לגבי השקעה במניות או בנדל"ן? בדיוק בשביל זה יש לנו את צוות המומחים אשר ידעו להכווין אתכם להחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

 

השקעת כסף

 

השקעה במניות או נדל"ן – תשואה פוטנציאלית משמעותית

אנשים רבים אשר יש ברשותם סכום כסף נזיל יכולים להשקיע את כספם במגוון רחב של אפיקים, אולם האפיקים המניבים ביותר הם ללא ספק נדל"ן או מניות. חשוב לזכור כי שני האפיקים הללו הם אפיקים מורכבים ביותר להבנה, ונדרש ליווי מקצועי צמוד לאורך אורך התהליך וזאת כדי להשקיע את הכסף בחוכמה ובסופו של דבר לקבל תשואה נאה כתוצאה מביצוע ההשקעה. חשוב לזכור כי השקעה כספית ללא ליווי מקצועי עלולה להוביל להפסדים של עשרות אלפי שקלים, כמו גם לעוגמת נפש רבה כתוצאה מביצוע השקעה כלכלית לא נכונה בכל אחד מהאפיקים הללו.

 

השקעה במניות בליווי של חברת פיטנגו השקעות

אחד התחומים המניבים ביותר הוא ללא ספק השקעה במניות, אשר יכולה להוביל את המשקיע לקבלת תשואה שיכולה להגיע לאחוזים גבוהים מאוד, אולם חשוב לזכור שיש המון גורמים אשר עלולים לגרום לעלייה או ירידה של המנייה, זאת בהתאם לרגולציה, ביצועים, נזילות משקיעים ועוד. מדובר במגוון רחב של פרמטרים ולכן מומלץ של שלא לבצע השקעה במניות באופן עצמאי, אלא רק באמצעות חברה מקצועית כמו פיטנגו השקעות אשר בזכות צוות מקצועי ואמין תספק לכם את כל המידע הרצוי לכם לגבי המניות בהן תוכלו להשקיע, התשואה המשוערת כמו גם ניהול התיק שלכם מא' ועד ת', בשקיפות מלאה. מאז הוקמה חברת פיטנגו השקעות היא צברה מאות לקוחות מרוצים אשר מנהלים את ההשקעה שלהם בשקיפות מלאה מול צוות המומחים של החברה אשר מורכב מטובי המומחים בתחום ההשקעות במניות, קרנות נאמנות, שוק ההון ועוד. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים לגבי השקעת במניות וייעוץ ראשוני ניתן ליצור קשר במספר 077-7298286 או להשאיר פרטים באתר ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם.

 

השקעות בנדל"ן – רק באמצעות נדלן נבון

בעבור אנשים רבים השקעה בנדל"ן היא השקעה פשוטה יחסית, זאת משום שניתן כיום לאתר מידע לגבי נכסים באמצעות הרשת, אולם על מנת לבצע השקעת נדל"ן חכמה, אפקטיבית ובהתאם לתקציב חשוב להיוועץ בחברה כמו נדלן נבון אשר מאפשרת לקבל מידע מקצועי ומקיף המותאם בדיוק לתקציב שלכם וזאת מבלי לחרוג ממנו ולהיכנס לברוך כלכלי. למעשה, מדובר בהזדמנות נהדרת בעבור אנשים אשר מעוניינים לרכוש נכס מניב ולהיות בטוחים שהם מלווים ע"י מומחי נדל"ן אשר מתאימים את התוכנית הטובה ביותר בעבור הלקוח.

 

לקבלת פרטים נוספים לגבי השקעת נדל"ן חכמה וכלכלית היכנסו לאתר http://www.nadlanavon.co.il והצטרפו גם אתם למאות הלקוחים הרוצים אשר רכשו נכס מניב בזכות חברת נדלן נבון, החברה המובילה בישראל בתחום הייעוץ הכלכלי לרכישת נדל"ן מניב ואטרקטיבי.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
חישוב נכון
מיסים
תוך כמה זמן מקבלים החזר מס הכנסה?

עובדים שכירים אינם מודעים לעובדה כי למעשה הם יכולים לקצר את זמן קבלת החזר המס, כל זאת בזכות חברת Moneyback – החזר מס מקוון בעבור שכירים. כל הפרטים – במאמר

החזר מס ראשית
כללי
החזרי מס כיום

האם אתם שכירים? אם כן, המשיכו לקרוא. ייתכן ובמסגרת עבודתכם נדרשתם לשלם מס הכנסה גבוה מן הנדרש וכתוצאה מכך אתם זכאים לקבל הטבות במס הכנסה, אשר בידן להתבטא לכדי החזרי

בית
משכנתאות
האם כדאי לקחת הלוואה להחזר משכנתא?

עם יוקר המחיה ומחירי הנדל"ן מרקיעי השחקים, קשה מאוד להגיע לדירה בישראל בלי לקחת משכנתא.   מהי משכנתא? משכנתא היא מצב שבו הבנק נותן לנו הלוואה של כסף לקניית דירה