חיפוש

האם הוצאות טלוויזיה נחשבות הוצאות מוכרות בעסק – הוצאות סלולר וטלוויזיה

בעלי עסקים רבים יודעים שישנם הוצאות מוכרות לצורך מס, כך שכאשר מחושב סכום המס מתוך גובה ההכנסה השנתית שלהם, ינוכו מתוכו כל אותן הוצאות. כך למשל עורכי דין מנכים את ההוצאות על גלימות שמשמשות לייצוג בבית משפט, פסיכולוגים מנכים את ההוצאות על ספרים והשתלמויות מקצועיות, וכמעט כל בעל עסק עצמאי מנכה את שכרו של רואה החשבון של העסק.

ומה מקומן של הוצאות התקשורת והטלוויזיה? התשובה היא שגם הן נחשבות להוצאות מוכרות בעסק.

 

אלו הוצאות תקשורת מוכרות לבעלי עסקים

הוצאות  התקשורת שמוכרות לצורכי מס הן כדלהלן:

  • קו טלפון נייח: הוצאות הטלפון הנייח מוכרות במלואן.
  • קו טלפון נייד: במידה ואין לבעל העסק קו טלפון נייח, הוצאות הקו יוכרו במלואן, וכך גם במקרים בהם ישנו קו טלפון נייד נוסף ונפרד שמשמש לענייני העסק בלבד.
  • אינטרנט: בעסקים רבים הוצאות האינטרנט הן מהוצאות התקשורת הגבוהות ביותר בעסק, וגם הן מוכרות לניכוי מס ב100 אחוז.
  • טלוויזיה: בכל עסק בו מכשיר הטלוויזיה משרת את הלקוחות כמו בקליניקות, מספרות, מרפאות ועסקים נוספים עם אזור המתנה, תוכלו לנכות את כל הוצאות הטלוויזיה (כולל סכום חלקי של רכישת המכשיר!) לצורכי המס. גם בעסקים בהם הטלוויזיה משרתת את העסק כמו מערכות חדשות יוכרו ההוצאות במלואן לעניין זה. כך שבין אם אתם בהוט, ביס, בנטפליקס או בפרטנר TV – תוכלו לקבל בשל כך ניכוי של סכום ההוצאות לצורך זיכוי במס.

 

עסקים שפועלים מהבית

במקרה של עסקים שפועלים מהבית העניין נעשה מעט מורכב יותר, שכן על מנת לקבל הכרה בכלל ההוצאות, יש להוכיח כי כולן נעשו סביב העסק. ככל שהוצאות התקשורת משמשות גם לצרכים אישיים או משפחתיים, ניתן יהיה לקבל ניכוי לצורך זיכוי במס באופן חלקי בלבד. במקרים בהם תוכלו להוכיח כי הוצאות התקשורת משמשות רק את העסק (למרות שהוא ממוקם בבית) תוכלו לקבל זיכוי מלא בגין הוצאות אלו.

 

איך תוכלו לקבל החזר מס

במידה ולא ידעתם שאתם זכאים לנכות את הוצאות התקשורת של העסק עד היום, סביר להניח שתוכלו לקבל החזר מס כזה או אחר בשל כך. לצורך העניין מומלץ לפנות ליועץ מס או חברה שמתעסקת בהחזרי מס, כדי לקבל את ההחזר המקסימאלי. את ההחזר תוכלו לקבל עד שש שנים לאחר שנת המס בה הוא נגבה, כך שגם אם גיליתם על הזכאות מעט מאוחר, ייתכן ועדיין לא נזכרתם מאוחר מדיי.

 

השוואת מחירים – הדרך לחיסכון

אם לאור האמור אתם שוקלים להכניס מכשיר טלוויזיה לבית העסק או שאתם מחפשים דרך נוספת לחסוך בהוצאות התקשורת והטלוויזיה של העסק, תוכלו לעשות זאת באמצעות סמארט קאט השוואת מחירים.

טלוויזיה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
עושים סדר בתיק הביטוחים
ביטוחים
עושים סדר בתיק הביטוחים

התיק הביטוחי של כל אדם, הוא מעין תיק וירטואלי, הכולל בתוכו רישום של כל הביטוחים, המשויכים לאותו אדם, כגון: ביטוח חיים, רכב, בריאות ועוד. אחת למספר שנים, כדאי לעשות סדר

דיני כספים
מיסים
החזרי מס להורים לילדים עם לקות למידה

בין אם ילדכם סובל מלקות למידה כזו או אחרת, ייתכן שאתם זכאים להחזרי מס הקבועים בחוק. כידוע, הורים לילדים בעלי לקויות למידה נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים, נוסף על עלויות

מפתחות לבית על יד
נדל"ן
כיצד ניתן לחסוך כסף בקניית בית שלישי

העשור האחרון היה אחד העשורים היותר מוצלחים עבור משקיעים שבחרו להתמקד בתחום הנדל\"ן. מחירי הנדל"ן בכלל ודירות למגורים בפרט, נמצאים מזה עשר בתהליך מתמיד של עליית מחירים. באזורים מסוימים בארץ