חיפוש

מה הם מרכיבי התוכנית הפיננסית לעסק שלך?

בין אם יש לך עסק חדש או עסק ישן, אין ספק שהרצון לחדש, בין אם בפן המיתוגי או השיווקי, או בין אם מדובר בפן העסקי, חשוב למצוא את הדרך הנכונה לעשות זאת דרך הצבת מטרות ברורות וכמובן שימוש בשירותיו של יועץ עסקי שיוכל להביא אותך ואת העסק שלך למקום בו אתם רוצים להימצא. אחד המרכיבים הראשוניים להוציא זאת לפועל היא דרך תוכנית פיננסית והנה הדברים החשובים שרצוי שתדעו

אם יש תחום שגדל בלי הפסקה בארץ הוא תחומי הייעוץ השונים; בין אם זה בפן הייעוץ בנוגע לאוכל בצורת תזונאית, ייעוץ בנוגע לפעילות גופנית בצורת מאמן אישי וכמובן בתחום העסקים, הפיננסיים והכספים יש גם יועצי עסקים ופיננסים שמטרתם לקדם את העסק שלך, משלל בחינות, ולהגיע למצב בו העסק שלך נמצא במקום מתקדם, רענן ונגיש וכמובן – במקום הנכון בשבילך ובשבילו. אם כך, אחד הדברים החשובים ביותר הוא גיבוש תוכנית פיננסית עסקית, לעקוב אחר צעדיה בעקביות ובכך להגיע להצלחה, כל עסק בהתאם למטרותיו.

 

מהי תוכנית פיננסית עסקית?

אם כך, מדובר בסוג של מסמך המאגד בתוכו את כל הנתונים על העסק ובכך נותן תמונת רקע כללית ועתידית לגביו; בין אם מבחינה טכנולוגית, תקשורתית, שיווקית, כלכלית וכולי'. המטרה העיקרית להנפקת תוכנית פיננסית עסקית שכזאת לעסק, היא לייצר ניתוח שיטתי ומקיף של בית העסק שלך בצורה שתקדם אותו אל עבר המטרות שאותן אתה, ואנשי המקצוע, מציבים ורוצים להגשים. בין אם מדובר במטרות שקשורות בגיוס כספים או שיתופי פעולה, אחד הדברים העיקריים שיש לעשות, דרך התוכנית המדוברת, היא להציג תמונת מקרו ומיקרו שממנה ניתן יהיה לזקק תוכנית אסטרטגית טובה ומשמעותית לבית העסק – בעזרת אותה בדיקה מעמיקה שבעצם דרכה נוכל לדעת האם כדאי או משתלם לבצע מהלכים מסוימים.

 

מה הם המרכיבים שהתוכנית הפיננסית עסקית שלי אמורה להכיל?

התוכנית מתחילה בכך שהיא מתחלקת לשתי קטגוריות: האחת, החלק שמתמקד בפעילות החברה באופן ספציפי ובאיזו זירות היא תפעל. אחת הדרכים לעשות זאת היא דרך ניתוח פלחי שוק, הבנת העסק לעומקו מבחינת איומים וחוזקות, ניתוח המתחרים בשוק ופועלם בשנים האחרונות, קביעת החוזקות והחולשות של החברה וכמובן הסתכלות על קהל היעד הפוטנציאלי באופן כללי או באופן ספציפי כאשר כל מטרה נקבעת.
הקטגוריה השנייה עוסקת בצד הכלכלי-פיננסי וכוללת שאלות כמו מהי התשואה של כל מטרה והאם ההשקעה תניב את הרווחים? על פי התוכנית האסטרטגית, מה יהיו ההכנסות העתידיות בשנים הקרובות? וכולי'.
שיטת העבודה, לאחר מכן, מחולקת לכמה פרטים: שיווק, תיאור המוצר המיוצר על ידי בית העסק, תקציר מנהלים תוך בדיקה שותפות ומשקיעים פוטנציאליים, מכירות, בדיקת שוק הפעילות בו החברה תפעל, תחזית פיננסית ונכסים בבעלות החברה, אשר מתבטא במוניטין.

מדדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
מחזיק מפתחות אחרי קבלת המשכנתא
משכנתאות
מה קורה כשלווה המשכנתא נפטר?

הלוואת המשכנתא מתפרשת לרוב על פני תקופה ארוכת שנים ומטבע הדברים, אלמנטים רבים יכולים להשתנות בתקופה זו, אישיים – משפחתיים וכלכליים כאחד. כאשר לצערנו אחד מהלווים נפטר, הרי שמלבד צער

נתונים כספיים
משכנתאות
זכאות למשכנתא

משרד השיכון מעניק הטבות משמעותיות לאזרחים אשר יכולים לקבל משכנתא מועדפת. כיצד גם אתם יכולים לבדוק את זכאותכם? כל הפרטים – במאמר הבא. זכאות למשכנתא מועדפת מטעם משרד השיכון –