חיפוש

השכרת שירותיו של איש מקצוע לשם מחיקת חובות לבנק

ראשית, נאמר כי איננו מייחלים לכם (ולמעשה, לאף אחד) להגיע לידי מצב בו אתם נמצאים בחוב כלפי הבנק. הסיבות לכך יכולות להיות שונות ומגוונת (רמז: התנהלות כלכלית שגויה), אך זהו לא נושא מאמר זה כך שנדלג על העניין לעת עתה. שנית, חשוב לציין כי הגעה להסדר חוב עם הבנק הינו בגדר "מתנה" המוענק לכם מצדו שכן אינו מחוייב להסכים לכך, אלא עושה מתוך טוב ליבו (עם הסתייגות מינורית).

אם כן, במידה ואכן הבנק קיבל את ההחלטה כי האופציה הטובה ביותר העומדת מולו לשם גביית חובכם הינה על ידי הגעה עמכם להסכם מחיקת חובות, בידכם לייצג עצמכם או (וזאת המלצתנו) – לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה \ אדם בעל ידע כלכלי מקיף בנושא.

מחיקת חובות לבנק

פגישת הסדר בנושא מחיקת חובות לבנק – האפשרויות העומדות בפניכם

כאמור, ישנם חסרונות ויתרונות שונים לבחירה בכל אחת מן האפשרויות, ואלו הם השיקולים אשר יש לקחת בחשבון בבואכם להגיע להחלטה:

  • ייצוג עצמי:

    כמובן כי היתרון המשמעותי המצוי בבחירה בדרך זו הוא חסכון בעלויות. שכירת שירותיו של אדם מומחה (בין אם הינו עורך דין ובין אם לאו) תלווה בתשלום ראוי. עם זאת, ויש להתייחס לנקודה זו בכובד ראש, חוסר הידע שלכם בנושא עלול לגרום לנזק גדול יותר מן התועלת שבכך.

 

  • שכירת שירותיו של מומחה בעל ידע כלכלי:

    ניתן להניח כי הסיבה הראשונה שקופצת לכם לראש שלא לבחור בדרך זו היא העלות הכרוכה בכך, ובכן אתם צודקים – ישנה בהחלט עלות המתלווה לכך, שכן יש מחיר לניסיון ולידע הבאים בצדו של אותו מומחה. עם זאת, אין לפסול זאת על הסף, שכן ייתכן והמומחה יסייע בהפחתת סכום החוב, וכן יתרום להגעה לידי הסדר פריסת תשלומים נוח עבורכם.

לסיכום נאמר כי לא נוכל לסייע לכם להגיע לידי ההחלטה, שכן יש להתחשב במספר גורמים שונים ובעיקרם הידע המצוי בידכם. באם הנכם בקיאים בנושא, ייתכן וייצוג עצמי הינה הדרך בה עליכם לבחור במטרה להגיע לידי להסדר מחיקת חובות עמו תהיו מרוצים. מן הצד השני, ובמידה ואינכם בקיאים כלל בנושא, המלצתו (בלב שלם) הינה הבחירה בשכירת שירותיו של מומחה.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם
ביטוח נסיעות לטורקיה
ביטוחים
3 סיבות לקנות ביטוח טרם טיסה לטורקיה

טורקיה מאז ומעולם הייתה יעד נחשק ביותר עבור הנופש הישראלי. אמנם, הביקוש לנופש בטורקיה ידע עליות וירידות בהתאם למצבים פוליטיים כאלו ואחרים, אך בתמונה הרחבה אין עוררין כי טורקיה היא

האם ייעוץ לעסק זו הוצאה חכמה
ייעוץ עסקי
האם ייעוץ לעסק זו הוצאה חכמה?

אתם עצמאים בישראל? מזל טוב! אתם אדונים לגורלכם. אולי פתחתם את העסק בתחום המומחיות שלכם לאחרונה, ואולי יש לכם עסק עצמאי שמתנהל כבר שנים רבות. אנחנו כעצמאים נוטים לחשוב שאם

סרי לנקה
תיירות
ויזה לסרי לנקה אונליין – כמה זה עולה? 

אז מה לא נאמר על סרי לנקה? מדינת האי החמה שמושכת אליה תיירים מכל העולם (די בצדק), המתפארת במזג אוויר טרופי, נופים עוצרי נשימה, תרבות מרתקת, אוכל טעים וחופים צלולים.